Avatar billede dr.pixel Nybegynder
26. september 2002 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skabelon til email med html, stylesheet og grafik

Håber dette er den korrekte kategori.

Jeg skal lave en skabelon som kan bruges flere gange til at sende en email ud til diverse mailinglister.

Mailen skal laves ligesom en webside, altså i html med mulighed for stylesheet (css-styring) og indsætning af grafik. Jeg skal gerne have adgang til selve sourcen i mailen. Jeg vil helst lave skabelonen i Frontpage, da det er rimelig simpelt.
Problemet er bare, at når man skal lave en ny mail i Outlook, så kan man ikke bare vælge en skabelon (jeg kan ihvertfald ikke finde funktionen), for ellers kunne jeg vel bare gemme min html-side og så bruge den som skabelon. Når man laver en nu mail i Outlook så starter den bare i en tom skabelon.

Den slags skabelon jeg skal lave, er ligesom mange af de spam-mails I kender, hvor der er indsat grafik osv. MEN med css-styring :o)

Håber på et godt svar
Avatar billede s.stud Nybegynder
26. september 2002 - 12:10 #1
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
26. september 2002 - 12:13 #2
Kanon dér! ... Mange tak :o)
Sidder og slås med det og det er rimelig kritisk at få ordentlig styr på det .. dit link kan jeg måske bruge til noget, men det er stadig et problem at se sourcen osv.
1000 tak :o)
Avatar billede s.stud Nybegynder
26. september 2002 - 12:16 #3
Mange tak for point :)