Avatar billede giomx| Nybegynder
25. september 2002 - 23:40 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

åben overfor kritik

sitet er ikke helt færdigt, dvs. alle siderne er ikke klar. men designer er på plads :) http://www.genolabs.com/new_site
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 00:17 #1
Jeg kan godt lide din miderste "ramme". den er rigtig flot grafisk og viser noget ud over det normale.

men i din top og bund synnes jeg ikke at din grafik er lykkedes så godt som det kunne. derer mærkværdig farvede streger igennem din hvad jeg formoder skulle forstille krom farve....

undskyld hvis jeg fejlvudrer.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede dontron Nybegynder
26. september 2002 - 00:26 #2
Din tekst skal være lidt mere hvid. Os med 16bit farver ka næsten ik læse den :-)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. september 2002 - 01:09 #3
Flotte farver. Sej grafik i midten, og det til venstre ser også ok ud. Måske det fylder lidt rigeligt, men jeg ved heller ikke hvad for et segment af brugere du ønsker at fange.

I venstre frame bruger du venstrejustering - og det meget tæt på kant - det irriterer øjnene. Gi' lidt mellemrum her.

I højre frame bruger du center... Det giver lidt assymmetri, ok til nogen ting, men ikke ok til andre, og jeg synes ikke det ser godt ud på din side. Måske du skal bruge centrering på begge 'frames'?

Men designet er ok.. helt sikkert!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
26. september 2002 - 10:11 #4
Din menu skal gøres mere brugervenlig, det vil for mange være ren held hvis de finder den. ...men selfølgelig i din stil, som med de andre i du har ramt meget flot.
Avatar billede giomx| Nybegynder
26. september 2002 - 11:46 #5
:)