Avatar billede sjc Nybegynder
25. september 2002 - 12:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Shareware af Paintshop Pro

Jeg har haft en version 3 som ægte Shareware.
Jeg ville downloade en nyere version.
Da jeg fik den viste det sig den kun var gratis
30 dage.
Hvordan/hvor kan jeg downlode en total gratis
version som er nyest og mest udbygget.

Jeg søger også en PDF writer der er gratis
Avatar billede killerloopen Novice
25. september 2002 - 12:44 #1
Hej sjc
Ved ikke lige hvor man kan hente en version der er total gratis, men du kan finde et crack istedet.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. september 2002 - 12:46 #2
killerloopen : Læs lige www.exp.dk/regler.phtml igen.

sjc : PSP's demoer er altid kun gyldige i 30 dage - det er jo meningen, at du skal betale for programmet.
Avatar billede sjc Nybegynder
25. september 2002 - 12:47 #3
Jeg ved ikke hvad crack er eller hvordan det hjælper - jeg er
helt blank
Avatar billede dmcn Praktikant
25. september 2002 - 12:48 #4
Note: Hvis nogen hjælper til at finde en crack, eller linker til cracksites, slettes spørgsmålet, og brugeren deaktiveres. Hold jer venligst til www.exp.dk/regler.phtml.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede ladyhawke Novice
25. september 2002 - 13:00 #5
sjc >> cracks er ulovlige!!! Det betyder at nogen har prøvet at lave kode eller små programmer som sætter kopibeskyttelse på original programmer helt eller delvist ud af drift...

Som n0rmality skriver er det ikke lovligt at opfordre til den slags her! (det er heller ikke noget jeg vil opfordre til generelt, jo flere der benytter den slags, des dyrere bliver software generelt for lovlydige brugere).

Shareware er i øvrigt ikke gratis, men man bliver som regel opfordret til at betale efter en vis tid. Det er kun freeware der er gratis :o) Jeg tror ikke du kan hente paintshop pro som andet end end prøveversion uden at betale for det (rimeligt billigt i forhold til f.eks. Photoshop)
Avatar billede lee Nybegynder
28. september 2002 - 01:17 #6
http://www.prosoft.dk/master.asp?lan=dk

kig under testversioner.. her finder du hvad du søger ;o)

/Lee

www.pspgrafik.dk
Avatar billede lee Nybegynder
28. september 2002 - 01:18 #7
hov så ikke den skulle være totalt gratis....

programmet koster kun 1000 kroner så det skulle nok kunne gå tror du ikke ?

/Lee
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
06. oktober 2002 - 11:07 #8
Hvis du absolut ikke vil betale, men stadig have et billedbehandlingsprogram, der kan det meste, så prøv GIMP (http://www.gimp.org), der er ægte open source og helt gratis. Brugergrænsefladen er forfærdelig, men programmet kan stort set alt.
Avatar billede webgirl Nybegynder
14. januar 2003 - 08:53 #9
Avatar billede lee Nybegynder
14. januar 2003 - 18:18 #10
skal dette spm aldig afsluttes ??