Avatar billede mcgyverking Nybegynder
24. september 2002 - 22:30 Der er 9 kommentarer

Sponsorat til spillesite.....

Hejsa,

Jeg står og mangler en sponsor til mit site. Sitet kommer til at indeholde flg.: Køb/salg af softwareprodukter(spil!) til Pc, gamecube, psx1 & 2 etc. Fora, anmeldelser, bedømmelser osv.

Jeg står og mangler ca. 1000,- kr til dækning af hosting osv. så hvis der findes en eller flere som kunne tænke sig noget bannerplads/linkswap eller andet så sig til ;-)

Takker.

Mvh Frederik

Ps. Siden er ikke helt færdig endnu hvorfor samarbejdet naturligvis først vil træde ikraft fra åbningsdagen. Siden forventes af være online inden for 14 dage maks.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2002 - 22:35 #1
Kunne det tænkes at man kunne få et preview af det inden man bestmmer sig, ikke sjovt hvis det er en anden ranks side ogh sparke penge i det &:-(

anslået antal besøgende også en ide ?

mvh.
Questis.dk
Avatar billede mcgyverking Nybegynder
24. september 2002 - 22:40 #2
Jo selvfølgelig...  ;-) ... Må jeg ikke få din mail så gemmer jeg den til jeg har noget at vise dig... Hvad siger du til det?

Forudsat jeg nu havde et ordentligt site hvad hvad du så forstillet dig samarbejdet kunne gå ud på?

Mvh Frederik
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2002 - 22:42 #3
Nu snakker vi sponsorat, for bannerfremvisninger, det må blive noget der bliver aftalt når du står med siden og kan give nogen garantier og lignende. men du kan kontakte mig på questis@questis.dk da penge og eksperten ikke hænger så godt sammen.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede mcgyverking Nybegynder
24. september 2002 - 22:51 #4
Det er bare en aftale ;-)

Takker..
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2002 - 22:55 #5
Må jeg også se sitet ??
info@mediaglobe.dk

Jeg har egen server som jeg kan hoste jer på hvis det skal være det :)
24. september 2002 - 22:59 #6
Er interesseret (nok ikke i sponsorrat) men bare generelt.
casper@ildstorm.dk
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
25. september 2002 - 01:38 #7
mcgyverking >> Hvis et hostingsponsorat kunne have interesse, så er du velkommen til at kontakte mig på info@web10.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:18 #8
lukketid ?
Avatar billede ramdata Nybegynder
03. februar 2003 - 18:54 #9
Jeg er også villig til at give det et kig, så du må gerne sende lidt info og historien bag.

h.ramsing@ramdata.dk