Avatar billede linuxjon Nybegynder
24. september 2002 - 08:51 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

fakta link...........

Er der ikke en der har et bruger navn og pass jeg må få til www.faktalink.dk bare sende mig en mail på ftpserver@e-mail.dk    plz.....
Avatar billede trs Nybegynder
24. september 2002 - 08:54 #1
den er jo ikke gratis at bruge, så nej!
Avatar billede spunk13 Nybegynder
24. september 2002 - 08:55 #2
Den går ikke.. du skal "løse" det over Eksperten, ellers kan der ik gives point..
Avatar billede ladyhawke Novice
24. september 2002 - 08:58 #3
Hvis du ikke har adgang via udd. eller lignende, så må du forhøre dig om muligheden for at abonnere hos Faktalink. Hvorfor mener du at du skal have det gratis, når alle andre skal betale i dyre domme???

Tjek dit lokale bibliotek om de har adgang, eller ved hvem der har...
Avatar billede pimpz Nybegynder
24. september 2002 - 09:06 #4
Du bliver nød til selv at oprette en brugere!! Jeg kan godt forstå hvorfor folk ikke vil udlevere deres Pass til en side hvor man betaler penge for at være bruger:D
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2002 - 09:31 #5
3 regler du er ved at bryde på E!

Det er ikke tilladt at:

tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.

pimpz >> hvad skulle det svar til for ??
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. september 2002 - 09:35 #6
Det her lugter extremt meget af fusk!
Anmeldt!
Avatar billede pimpz Nybegynder
24. september 2002 - 09:56 #7
chewie >> Det var ligesom for at skære det lidt mere ud i pap for manden:)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. september 2002 - 10:00 #8
pimpz >> Eller fordi du har sendt en mail til ham!
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2002 - 10:01 #9
pimpz >> du kunne have lagt det som en kommentar ... så vil du undgå folk mistænker dig for at have sendt en kode eller bare ser dig som total pointliderlig !!

:o)
Avatar billede pimpz Nybegynder
24. september 2002 - 10:07 #10
Lidt pointliderlig er man vel altid!!!! *s*
Jeg kender overhovedet ikke den side som manden snakker om ????? I kan selv kontakte dem og forhøre om de kender mig;( For det skulle sku'være sjovt hvis de gjorde!!!!!
Avatar billede pimpz Nybegynder
24. september 2002 - 10:11 #11
Jeg er også udemærket klar over at det ikke er tilladt at løse opgaver på andre sider eller f.eks ICQ!!!!
Og det var derfor at jeg foreslog at ahan blev selv nødtil at oprette en bruger!!!! Og det er jo ligesom et SVAR!!! :)
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2002 - 10:17 #12
pimpz >> først vil jeg lige sige at dit svar(som skulle have været en kommentar) var fint nok, for det er det eneste løsning .... men spm´et er ulovligt på E! og derfor er det forkert at ligge et svar!

hvilket jeg er sikker på du godt ved

Nå pimpz mon´ ikke bare vi skal stoppe her og sige fortsat god dag :o)
Avatar billede pimpz Nybegynder
24. september 2002 - 10:20 #13
Jo tak og i lige måde Mester!!!! Jeg har hellerikke tid til at debattere i dette forum!!!!! :D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. september 2002 - 10:21 #14
linuxjon, læg selv et svar og accepter. Sker det ikke inden kl. 18.00, lukker jeg spørgsmålet.

NanoQ/coadmin
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. september 2002 - 10:35 #15
nanoq >> Blevet mild på gamle dage? :)
Avatar billede linuxjon Nybegynder
24. september 2002 - 14:18 #16
er lukket