Avatar billede mobz Nybegynder
23. september 2002 - 08:50 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

En er ved hvor man kan downloade raporter

Vi du ikke sige så mange hjemmeside du ved hvor man kan download raporter.......
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
23. september 2002 - 08:51 #1
hvilke rapporter? www.rapport.dk ;o)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. september 2002 - 10:44 #3
www.opgavecentralen.dk : der er rapporter og opgvaver i folkeskole til 3g grad.

Du kan også hente stile, i fra alle fag, og du kan stort set hente alt hvad du nu skal bruge i folkeskolen, handelsskolen, gymnasium eller på teknisk skole...
Avatar billede mobz Nybegynder
23. september 2002 - 14:36 #4
tak folkens....
Avatar billede mobz Nybegynder
23. september 2002 - 14:37 #5
hov du skulle vist ikke ha point "criterius" det er godt nok sjovt.....hehe.......
Avatar billede mobz Nybegynder
23. september 2002 - 14:40 #6
men skidt....bare behold de point jeg kommen nok ikke til at bruge dette sted mere så
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. september 2002 - 15:36 #7
Ellers skal jeg da med glæde tage imod dine point... ;-)
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
24. september 2002 - 08:32 #8
:o)