Avatar billede reinewald Nybegynder
22. september 2002 - 16:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min Iexplore går ned så snart jeg åbner.

Hej

I morges fik jeg et rimelig seriøst problem

Pludselig vile min Explorer bare ikke mere. Ligeså snart jeg åbner den, kommer den frem med boksen hvor jeg kan sen de fejlbeskeden til Microsoft, og så er den bare ikke længere.

Jeg har prøvet at fjerne og installere exploreren fra add/remove programs, men uden held.

Jeg prøvede også at download 6.01 fra microsofts hjemmeside, men det hjalp heller ikke at installere den.

Er der nogen der har nogle gode tip?
Jeg kan evt. poste den mega lange .txt fejl log som win xp laver?
Avatar billede reinewald Nybegynder
22. september 2002 - 16:40 #1
Dette gør så naturligvis også at jeg ikke kan åbne my computer, stifinder etc. hvis nogen skulle være i tvivl...og det sucks ;-)
Avatar billede rebecca Novice
22. september 2002 - 16:42 #2
Hvis jeg var dig ville jeg gendanne Xp til et tidligere tidspunkt hvor du ikke havde problemet.
"Start/Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Systemgendannelse"
Avatar billede the_email Nybegynder
22. september 2002 - 16:48 #3
Sæt din Win-cd i, lad den boote på den og reparer så din Windows. Du bliver spurgt om om du vil Installere Windows, Reperarer Windows, eller omdu vil afslutte. Der trykker du så at du vil Installere Windows, så skal du vist trykke F8, og så bliver du spurgt igen; der trykker du så R, og den erstatter alle korupte systemfiler osv.

Det skulle få din computer til at virke igen.

TheEmail.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. september 2002 - 16:49 #4
Denne har lige hjulpet mig med et tilsvarende problem

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q263837&
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
22. september 2002 - 16:51 #5
Smid din windåse CD i . Start -> Kør -> skriv: SFC /scannow
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
22. september 2002 - 16:52 #6
Det skulle får de filer der er beskadigede tilbage :D ;) den virker hver gang :D
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
22. september 2002 - 16:56 #7
Altså syns lige mit svar lidt u klart du skal klikke på start (i proceslinie) og så Kør der skal du så skrive
SFC /scannow
Håber det virker

Iceworld
Avatar billede reinewald Nybegynder
22. september 2002 - 17:13 #8
mange tak for jeres svar. Jeg kan desværre ikke gøre noget ved det før i morgen, så derfor bliver der ikke accepteret før, hvis nogle af jeres tip virker :)
Avatar billede reinewald Nybegynder
25. september 2002 - 10:35 #9
Problemet løste sig selv. Efter 48 timer var der INGEN problemer overhovedet. Aner ikke hvordan det kan lade sig gøre.

Men mange tak for hjælpen alligevel.