Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 13:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Filer

Har windows XP prof. edition, og overvejer at skifte til win2000. Er det sådan jeg ikke behøver miste alle mine filer, så de på en eller anden måde gemmes og smides ind på win2000, når det er installeret ?

/Optur
Avatar billede mjl Nybegynder
22. september 2002 - 13:15 #1
Kan ikke svare konkret, kun sige, at jeg forstår dit skift tilbage - Win2000Pro er fantastisk!!!

Held og lykke!!!
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 13:17 #2
Kk ^. XP og spil er også to ting som ikke burde hænge sammen! ..har jeg fundet ud af
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. september 2002 - 13:17 #3
jeg forstår ikke dit tilbageskift SLET ikke..

hvad er grunden til at du skrifter..

du kan nok ikke undgå tabat af dine filer, men gem dem på en anden hd hvis du har en, elelrs brænd dem ud på en skive
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 13:22 #4
Hvorfor jeg skifter?
Jo, som før nævnt kommer XP med SÅ mange fejl når det gælder spil.
Og da jeg er en gamer, er det temmelig surt. Kender flere der bruger win2000, og "der er sgu' ingen problemer", sir' de.

Og ik en 2. hd, og heller ik brænder :[
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 13:23 #5
"Og ik en 2. hd, og heller ik brænder :["
Skulle have været:
"Og har ik en 2. hd, og heller ik brænder :["
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. september 2002 - 13:23 #6
hmm forstår ikke det med dine spil i xp, spil kører generelt dårligere og langsomere i 2000.?

men det er jo dit valg..

hmm så ved jeg ikke lige hvad du gør med dine filer
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. september 2002 - 13:34 #7
grunden til at nogle vil tilbage til Win2k er at det er lidt nemmere at få til at køre.

WinXP er kun for dem der har en god PC og som kan lide et system der meget sjældendt svigter i modsætning til Winxx + Win2k.
Avatar billede mjl Nybegynder
22. september 2002 - 14:00 #8
Win2kPro er faktisk meget stabilt...!!!
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 14:14 #9
Ja, win2k ER meget stabilt. Og som jeg nu har sagt 2 gange, retaxes: Det kan godt være der ikke er mange fejl mht. at arbejde på computeren, men når det gælder gaming.. så er den sgu' ik noget at prale af!
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. september 2002 - 14:15 #10
nu spiller jeg aldrig og det er jeg godt tilfreds med ;o)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
22. september 2002 - 14:20 #11
opturder ->win xp skodder kun hvis personen ikke kan finde ud af at sætte den ordenlig op!!!!
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 14:29 #12
Hvordan "skodder" det. Hvordan kan jeg se at jeg ik har sat det ordentligt op? Og hvorfor skulle de lave det sådan man kunne sætte det op, så det ikke virkede optimalt, djeclemen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. september 2002 - 15:13 #13
Jeg vil anbefale dig at låne en harddisk af en ven, hvor du så kan kopiere alle de ting ud, som du skal bruge, og så formatre maskinen.

Har du opdelt din harddisk i 2 partitioner (C: og D:), kan du nøjes med at flytte alle de ting som du vil gemme over på D:. Så starter du Windows 2000 installationen (ved at boote op på CD'en) og vælger den skal installere til dit C: drev. Her spørger den som om den skal formatere eller ej - og her vælger da ja. Så foramtere den dit C: og installere Windows.

Nu ligger dine data på D: :)
Avatar billede opturder Nybegynder
22. september 2002 - 16:28 #14
qoulduck, okay. Det tror jeg jeg kan bruge. Thx