Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:27 Der er 93 kommentarer og
4 løsninger

Min kæreste :(

Hej Eksperter..
Jeg har været inde og se på www.politi.dk og se om det kunne passe men det er åbenbart KUN internet kriminalitet.

Til historien...

Min kæreste kommer gående på vej hjem til hendes far (i et bolig blok kvarter) og så kommer der en indvandre og siger hun får 500 kr,- for at gå med op, min kæreste nægter, men så tager han gaffa tape for munden (og truede med en spring kniv) på hende og han tog hætten om hovedet om hende (Hun havde en everlast trøje med hætte på) og tog hende op i hans lejlighed, og der spurgte han så igen om hun havde lyst til at tjene nogle hurtige penge, hun nægtede igen, så tog han fat i hendes hår og smadrede hovedet ned i et bord.
Min kæreste fík så flygtet.

Og det skal lige siges min kæreste er 14 år og han har også taget på en 12 årig pige der bor ovenover min kærestes fars lejlighed.

Min kærestes far og den anden piges forældre ringede til politiet men de sagde de ikke kunne gøre noget medmindre han havde voldtaget dem.

Kan dette være rigtigt?
Han har jo truet med spring kniv og alt muligt..
jeg har lige hørt om denne hændelse og syntes at det lyder underligt at politiet ikke kan gøre noget ved det
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:29 #1
Det er forkert politiet burgte gøre NOGET!!!!!!!!
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 21:29 #2
hallo mand.... tag sagen i egen hånd... knep ham i røvet med et baseball bat ? ... eller søg ind til Hells Angels..:D ... hvis du ikke allerede er der... ellers skal du nok besidde dig et oversavet jagtgevær... Politiet skal gøre noget ved det... iværtfald tjekke om sagen har noget på sig. men det kræver flere vidner som har samme anklage...
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:29 #3
Får jeg kender nogle som var ude for noget at det samme og der tog politiet ud og snakkede med ham der gjorde det!
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:30 #4
Og der gjorde de noget men kan ikke huske om han kom  fængsæl eller bare fik en bødE!
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:31 #5
Men de burgte GØRE noget. Og de skal GØRE noget!
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:31 #6
Hvilken komune bor du i?
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. september 2002 - 21:31 #7
tror ikke en meter på hvad du fortæller.
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 21:31 #8
hvis min det var min kærste..så havde jeg sendt et tæskehold efter ham perkeren...
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 21:31 #9
lol
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2002 - 21:31 #10
hmm, hmm, næppe!
Selvfølgelig kan han jo ikke bortføre/tvinge hende med sig, uden at han kan retsforfølges.
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:31 #11
i hvilken del af landet er du fra?
Vi er fra en lille by
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 21:32 #12
Randers...........................

Det er EN KRÆNKELSE AF PRIVATLIVET ( FRIHEDS BERØVELSE ) ... :) tro mig..er mere kendt i retten ...end på IRC :\\\\\\\\\\\\\\\\\
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:33 #13
Cyber-Angel> Frederiksborg Amt

Sukos> Hvad gør historien så uægte???
      Det kan måske ikke lade sig gøre?
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:34 #14
Sry Sukos mente michael-k
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:35 #15
Politiet i Frederiksborg Amt SKAL GØRE NOGET!

Ps: Jeg tror sq på dette fordi, jeg kender nogle som næsten oplev det samme
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2002 - 21:35 #16
????????
Jeg tvivler nu ikke på historien er sand! (Og ellers må du jo røvkede dig! )
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. september 2002 - 21:35 #17
123maka  du har en kæreste der er blevet slået ned.
Du skriver  "jeg har lige hørt om denne hændelse og syntes at det lyder underligt at politiet ikke kan gøre noget ved det"
Du har lige hørt om det  det er din kæreste.  men aligevel er du mere intresseret i at oprette en bruger på E  og skrive historien her.
Må nok indrømme var det min kæreste havde jeg nok sadt ved hende og ikke sat og chattede løs på E    måske bare mig
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 21:36 #18
ja..og jeg oplever det tit... det er ik sjovt... :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2002 - 21:36 #19
123maka> hvis hun gan give en detaljeret beskrivelse af manden + hans lejlighed evt. bare nogle få ting hun har lagt mærke til i lejligheden, så sig kontakt politiet igen. De skal så henvende sig til manden og bede om en snak, så kommer de ind og får set på manden + de evt. kendetegn i lejligheden - så ser de sikkert samme ting som hun gjorde - dermed har politiet en bestyrket mistanke om at det er ham de skal have fat i og har dermed ret til at anholde manden.

Har det fra en pålidelig kilde :)
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:37 #20
Hmm... sidder faktisk på mit værelse lige nu sammen med hende og prøver hitte ud af det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. september 2002 - 21:38 #21
Hvis politiet ikke vil kan man altid benytte sig af formiddags bladende (EB og BT) en god historie om ting der ikke er som de bør være er altid forside stof. Sjovt nok tager politiet og politikkerne sig som oftest af forside stof i de to aviser.
Avatar billede www.cyber-angel.tk Nybegynder
21. september 2002 - 21:39 #22
ja det gør de
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
21. september 2002 - 21:40 #23
Hallo Maka, PoliCen skal tage jeres "anklage" seriøst, no matter what..ellers må du jo finde ud af hvor du kan klage over politiet.. kender det godt de tror bare de ikke har en sag ud af det og gider ik flytte røven det er 100% ..har prøvet det i andre sammen hæng..
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:40 #24
Ja det er sjovt at det er det der skal til men skal tage de til overvejelse
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. september 2002 - 21:42 #25
123maka>> HVIS manden kun havde truet hende, kunne de ikke gøre noget da man skal gøre noget mod din kæreste.
Men spaden her kan altså anholdes for kidnapning og voldeligt overgreb osv.
Og politiet har altså pligt til at gøre noget ved sagen, så er du sikker på at det er noget du ikke finder på? det ligner ikke at politiet er SÅ ligeglade.... bar emin mening :)

Mvh Simon
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. september 2002 - 21:43 #26
okay i sidder og hygge på værelset og hun er 14, og fået smadret hovedet ned i et bord  hmmm
Tror hvis jeg havde en 14 årige datter der havde fået smadret hovedet og politiet ikke gad at hjælpe  ville jeg nok ikke sige  jamen skat kører da over til din kæreste og skriv et indlæg på Eksperten  så sidder mor og jeg og venter på dig.
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:45 #27
Det er IKKE noget jeg finder på dette er 100% seriøst skrevet og det ER sket.
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 21:46 #28
Michael-K> Vær seriøs dette er sket igår.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. september 2002 - 21:46 #29
123maka så ring til politiet nu ffs ikke sidde og lale den af! KIM DEM NED, det her er sq alvorligt, det holder ikke at sådan en psycho render rundt i den her verden, han skal sq ind 10 år mindst....RING NU!!!!!! Jeg mener det... NU ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. september 2002 - 21:48 #30
okay men du har først fået det at vide nu  jaja  okay  håber i finder ud af det.
Du kan jo overbevise mig og så ringe til Ekstra bladet  de ville elske historien  så kan jeg se det på mandag
Husk lige og nævne mit navn også ;)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. september 2002 - 21:49 #31
Måske det er mere troværdigt hvis pigens forældre ringer eller pigen selv ringer!
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2002 - 21:49 #32
http://www.retssal.dk/guide.php3

Til at finde et sted hvor du kan få lidt råd og vejledning, hvis nu panserbasserne endnu ikke er færdig med deres kaffe og wienerbrød
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2002 - 21:50 #33
michael-k->Du skal jo først overbevises førend han ringer? :O)
Avatar billede greek Nybegynder
21. september 2002 - 21:53 #34
Hvis du giver mig samme beløb som du perkeren ville give, så skal jeg nok kneppe ham i røven, nej vent jeg gør det gratis!!!!!!!
Avatar billede sluppi Nybegynder
21. september 2002 - 21:58 #35
ik for noget...men for 10k er HA dine venner i den tid det tager at snakke i telefon...
og at han pludselig brækker et ben eller to - det kender du jo ikke noget til...
stygt; men effektivt
Avatar billede initializing Nybegynder
21. september 2002 - 21:59 #36
schnitz_dk: Tror du ikke at du skal stoppe?
Avatar billede 123maka Nybegynder
21. september 2002 - 22:12 #37
tak kigger imorgen
Avatar billede cazzznh Nybegynder
21. september 2002 - 22:15 #38
jeg vil godt støtte sluppi´s forslag. og give den første 50ër hvis det skulle blive aktuelt !
Avatar billede bongobride Nybegynder
21. september 2002 - 22:16 #39
Det er vold af særlig farlig karakter, da han bruger et våben (her er det så bordet). Så de kan altså godt gøre noget, HVIS hun har været på skadestuen, og at de har skrevet en rapport om de kvæstelser hun har fået.
Avatar billede granhof Nybegynder
21. september 2002 - 22:21 #40
Jeg ville satme banke det svin der havde gjort det.. Ligemeget om man har en betinget dom eller hvad fuck det gå ombord på ham..

Er sq for dårligt der ik er nogen der tør tage lidt ansvar og bruge lidt selvtægt det kommer man sq længst med..

Og hvis ham fritureonklen har gjort dette, så anmelder han dig sq nok ikke, da han jo godt ved at det er ham der er lidt forkert på den, han kan vel tænke så langt !
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:22 #41
er du sikker på det er sandt..? de der historie har politiet hørt mange gange før....og de fleste af dem var bare for at tjene selv penge på det...
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:22 #42
hvis det var en dansker vil der ske noget men bare slip alle perker ind i landet ig lave lort penge afpresning\overfald\røverri\osv osv og gi den en helveds massse penge dom vi ander tjæner mens de sidder på deres falde røv i seres bmw'er og går til store fetter kunine fester

Slinhead preben-Fucking perker
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2002 - 22:24 #43
Vold avler vold!

Slå dit barn når det vokser op, og det vil sine børn når de vokser op!

Men okay, det er sgu ikke altid nemt at styre sig, når man føler sig uretfærdigt behandlet.
Avatar billede sukos Juniormester
21. september 2002 - 22:25 #44
hov, jeg mangler lige et "slå" :O)
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:27 #45
hvad fanden snakker du om benderfx..du skal være glad for at du lever her på jorden din ko....
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:28 #46
jamal_s> jaaaaa men vil være fedder uden perker
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:29 #47
benderfx...det hedder araber din fedrøv...
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:29 #48
hvis du vil kalde dig for et svin så kald dig selv for det dit svin
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:31 #49
jamal_s> aber upz araber=perker
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:31 #50
benderfx< danka upz dansker=SVIN
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. september 2002 - 22:31 #51
Sådan som jeg ser det, vil det være din kærestes ord mod den potentielle overfalds mands.

Mht. straffeloven, står der i §216 (om voldtægt): "Den, der tiltvinger sig samleje med vold eller trussel om vold..." Det vigtige her er at voldtægten er sket.
  Var der sket en voldtægt, havde man også gået efter §221 om sex med minreårige.

Hvis jeg skal forholde mig neutralt til sagen, ville jeg som politi også umiddelbart bortvise sagen. Politiet skal også tænke på den potentielle gerningsmands retsstilling: Hvis han nu ikke har gjodt noget vil der være tale om justitsmord hvis han blev dømt.

Men som jeg indledte med at sige, så er det påstand mod påstand, og din kæreste har bevisbyrden.

Mvh.
Nikolaj H. Stenberg
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:31 #52
jamal_s>HOMO, PERKER LOVER
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:33 #53
han kan vel blive dømt for vold (når en person berøres uden at ville det)
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:33 #54
benderfx< BØSSE LORT Dumme nossefår !
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:34 #55
jamal_s er blevet påført til ignore listen.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. september 2002 - 22:37 #56
Da min Søster blev voldtaget af 2 indvandre drenge spurgte de hende om hun ville andmelde det, Og selvfølgelig ville hun da det

Politiet sagde til hende at de selvfølgelig ville optage en andmeldelse men hun sku ikke håbe at de fandt dem for så ville hun få problemmer med dem, Det havde politiet desvære set tit af fætre, fædre og brødre kommer efter pigerne

Så ja det kan sagtens passe forvent ikke nopget hjælp fra politiet

MC
Jeg vil holde mine holdninger for mig selv
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:37 #57
jamal_s> Hvorfor bliver du så sur når du selv er rasist ref

jamal_s> benderfx< danka upz dansker=SVIN
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:39 #58
politiet snakker bare så de ikke skal lave noget der er for anstrengene
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
21. september 2002 - 22:42 #59
jamals_s>> Lad være med at tage dig af sådan en lille bums, først og fremmest kan du se at manden ikke kan stave så han er formentlig ikke mere end 12-13 år, for det andet så er manden pissemisundelig fordi han ikke har nogen BMW, bumsen har ikke fattet at BMW'er kommer ikke flyvende til en uden at man arbejder for den.
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:44 #60
ratzaiy> Han (bumsen) skal jo bare vente til han\det bliver 18 år så får han jo sin bistand så kan kan købe sin bmw
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
21. september 2002 - 22:46 #61
benderfx>> LOL Nu er det bevist at du ikke er mere end 12-13 år, når du kan mene at man kan købe en BMW mens man er på bistand
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. september 2002 - 22:48 #62
benderfx» politiet forholder sig objektivt til de forskellige sager - heldigvis
Avatar billede jamal_s Nybegynder
21. september 2002 - 22:51 #63
benderfx..din ko tror du med bistand kan du få en bil..så må du dø af sult i flere år..din tumpe
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. september 2002 - 22:52 #64
En lille tanke: Det er utroligt så nemt det er at fornærme hinanden, når man ikke står over for hinanden (fysisk set)
Avatar billede greek Nybegynder
21. september 2002 - 22:56 #65
Når man er vokset op iblandt perkere, og har prøvet at blive slået ned et par gange, og fået tæsk uden man har gjort noget så bliver man racist...

Definitionen på en perker er bare en invandrer der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt
Avatar billede granhof Nybegynder
21. september 2002 - 22:57 #66
LUK dog dette spm, det har da vist taget lidt overhånd for visse personer
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:57 #67
ratzaiy> Ved godt at man ikke bliver milionær af bistan og jeg er 16
jamal_s> Bare fordi at du er så klam og ikke fatter en skaid behøves du ikke at gentage ratzaiy din homo
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:58 #68
skaid=skid
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. september 2002 - 22:59 #69
Nak svinet... Undskyld, men sæt mig i samme situation og så garanterer jeg, at jeg ryger i spjældet for vold! Jeg kan ikke kapere voldtægt - det er simpelthen den allermest primitive abe-opførsel, uanset hvem hulen man er!

Da jeg var yngre troede jeg vitterligt på, vi levede i et civiliseret samfund *ørle* Nøjjjjjjjjjj, hvor er det blevet skudt i sænk mange gange!
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 22:59 #70
jamal_s> Gå hjem og slader til homo bin lam
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. september 2002 - 23:00 #71
hmmm, det er ikke ligefrem en sober tone der er kendetegnende for denne debat, tal pænt, ikke mindst om hinanden, det er det mindste man kan forlange, ellers ser jeg mig nødsaget til at lukke dette spm

ztyxx / CoAdmin
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. september 2002 - 23:02 #72
Benderfx & co med de særprægede udtalelser og fantastiske sprog...:

Drop nu de personlige udgydelser! Det tjener intet formål, andet end begge jeres profiler sikkert ender med at blive lukket fordi I ikke kan opføre jer ordentligt
Avatar billede greek Nybegynder
21. september 2002 - 23:02 #73
Jeg er selv indvandrer, så de "mennesker" du taler om inkluderer også mig... Og man må godt skrive danskersvin men ikke perker? Lyder mærkeligt og lidt forskelsbehandlet ikk?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. september 2002 - 23:02 #74
ztyxx >>> Er det ikke muligt at lukke enkelte posts herinde...?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. september 2002 - 23:03 #75
alt eller intet, og i dette tilfælde er det vist det første der er mest tjenligt
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. september 2002 - 23:06 #76
peterpan10> jo, men det kan stadig ses af andre, så det løser ikke problemet for andre end den enkelte bruger
Avatar billede jensb Nybegynder
21. september 2002 - 23:13 #77
Ja man må jo desværre konstatere at polititet ikke altid er der til at hjælpe.

Jeg har engang siddet hjemme i haven hos min storebror sammen med et par af hans venner. På et tidspunkt kommer der så en psykopat løbende ind i haven med en kæmpestor skovmands økse, og begynder at råbe og skrige af min storebrors kammerat at han skylder ham penge (min storebrors kammerat havde vidnet mod ham, og han mente så at han skyldte ham 500 kr for hver dag han havde siddet i fængsel på grund af at han havde vidnet). Efter at have råbt af ham et stykke tid, så slår han min storebrors kammerat ned (med hænderne, han brugte heldigvis ikke øksen) og løber derefter.

Vi ser at han løber ind til genboen og går ind i huset. Det viser sig at hans kæreste åbenbart er genbo til min storebror, og han havde så ved et tilfælde set min storebrors kammerat gå ude i haven.

Vi ringer selvfølgelig øjeblikkelig til politiet, g fortæller hvad der er sket, og at han stadig er inde hos genboen. Og så får vi den fantastiske meddelelse, at da det er helligdag så har de ikke meget mandskab til rådghed, så hvis han ikke er inde i vores have længere, så er vi ikke direkte i fare, og vi bliver derfor nødt til at vente med at ringe og lave en anmeldelse indtil den kommende mandag, hvor de ville have mere tid!!!!

Vi forklarer selvfølgelig sagen igen da vi er sikre på at det må være en misforståelse, men det var det ikke!!
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. september 2002 - 23:15 #78
123maka» Måske kan der føres en sag om æreskrænkelse (injurie).

Men under alle omstændigheder, så er det vigtigt at din kærestes forældre kontakter deres advokat, eftersom han kan komme med en række kvalificerede løsninger på problemet.

mvh.
Nikolaj Stenberg - www.thePusher.dk
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. september 2002 - 23:15 #79
Go'mor'en, si'r JEG bare...

...Her i byen får man ofte en telefonsvarer, hvor man bliver bedt om at ringe på et andet tidspunkt, så for at sige det med andre ord:

"Lad venligst være med at blive slået ned eller p åanden vis foruretter på andre tidspunkter end mellem kl10-kl16..."
Avatar billede hono Nybegynder
21. september 2002 - 23:22 #80
Verden er squ mærkelig i dag. Et spørgsmål om en voldshandling har efterhånden udviklet sig til ideolgisk strid omhandlende alt fra folkegrupper og forskellige kulturer til Osama Bin Laden, omend det foregår på et ekstremt lavt niveau. Man kan undre sig over hvad de implicerede parter ønsker at få ud af det. De kan da vel ikke tro at råben og skrigende, og primitive enstavelsesskældsord i et IT-forum på nogen måde skulle gavne deres sag. Så medmindre I blot misbruger forummet for at styrke jeres selvværd, og føle at i er ved at blive selvstændige voksne mennesker, der kan danne sig en personlig holdning til tingene (i så fald har I vist langt igen!!), vil jeg bede jer finde et andet sted og lege! Hvad med om I melder jer ind i hhv. nazist- og antinazistforeninger? Så kan I mødes til nogle demonstrationer i ny og næ, og komme op og slås og bilde jer selv ind at i gør en forskel!

På forhånd tak

Hono
Avatar billede nstenberg Nybegynder
21. september 2002 - 23:23 #81
Det er jo sådan set ligegyldigt om man venter med at lave en anmeldelse til dagen efter forbrydelsen er sket eftersom forældelsesfristen er meget lang. Detsuden ænder anmeldelsen jo bare i en bunke, som bliver processeret dagen efter eller sådan noget.
Avatar billede benderfx Nybegynder
21. september 2002 - 23:32 #82
fatter - af loven.

i har vel også hørt det med at det er ulovligt at spille somputer og ja bare på mobilen. der er en der er kommet i fængsel får at lade nogle spille counter strike
Avatar billede jensb Nybegynder
21. september 2002 - 23:52 #83
nstenberg -> ja det er rigtigt men det ville jo være en hel del nemmere hvis politiet gad at anholde forbryderne når man kan fortælle dem hvor de er, istedet for at de venter og så skal til at eftersøge ham. Hvilket ganske rigtigt skete da de ikke umiddelbart kunne finde ham senere da vi havde anmeldt det, og vi har så aldrig hørt mere i den sag.

Desuden så er det ikke særligt fedt når en psykopat kommer og råber og skriger og truer med en 1 meter lang økse. Så kunne man da egentlig godt tænke sig at politiet kom øjeblik, når man ved at denne psykopat ikke er mere en 25 meter væk.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. september 2002 - 23:57 #84
benderfx >>> læg dig nu  bare til at sove...
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2002 - 02:59 #85
123maka >>
Jeg tror ikke på at din historie er sand.
Det er en historie du har hørt, og nu genfortæller med din kæreste i hovedrollen.
Det er ikke pænt at lyve.
Og heller ikke pænt at sprede sådan nogen historier.

Noget andet er så at ja, det ville være rart hvis politistationerne var bedre bemandet, så politiet kunne reagere hutigere og mere effektivt. Desværre er der ikke ret mange der vil betale mere i skat for at få råd til det.

mvh JakobA
Avatar billede simonj Nybegynder
22. september 2002 - 03:11 #86
Ikke kritisk, jakoba - men hvad drager dig til den konklusion at det er en opdigtet historie ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2002 - 03:17 #87
ikke 100% opdigtet. men den er groet en del.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. september 2002 - 03:19 #88
jakoba > selvom vi gerne ville betale mere i skat, kan vi sq ikke få lov til det, med Anders Fjogh på statsministertaburetten...
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2002 - 08:37 #89
Inden denne diskution forsætter her opad dagen ville jeg bede jer der ikke kan holde en sober tone at ikke skrive flere indlæg da det ikke er den omgangs tone vi ønsker her på E.

resten\
Avatar billede 123maka Nybegynder
24. september 2002 - 17:19 #90
hmm...