Avatar billede wackern Nybegynder
20. september 2002 - 20:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Link

Hej kloge hoveder...
Hvordan gør jeg sårn at der ikk kommer en streg under et link ??? altså at det bare står med Normal tekst !?!?!

/Mads
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2002 - 20:28 #1
Du har nok en hover: effekt med underline et sted... Har du en *.css fil til siden??
Avatar billede wackern Nybegynder
20. september 2002 - 20:28 #2
er der en HTML ??
Avatar billede 7th Praktikant
20. september 2002 - 20:29 #3
a:link {color: #800000; text-decoration: none;}
Avatar billede wackern Nybegynder
20. september 2002 - 20:30 #4
Nej...
Avatar billede 7th Praktikant
20. september 2002 - 20:30 #5
Avatar billede 7th Praktikant
20. september 2002 - 20:32 #6
<a href="linket" style="text-decoration: none">Dette er et link</a> må være det du er ude efter.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2002 - 20:32 #7
er understregningen der hele tiden?
Avatar billede excession Nybegynder
20. september 2002 - 20:32 #8
det er dumt at fjerne understregning fra links...

brugere er vant til at links er understregede og kan derfor se at det er noget man kan trykke på for at komme til en ny side e.l.  Hvis du fjerner understregning kan du risikere at der er brugere der ikke kan finde ud af at bruge dit website...
Avatar billede wackern Nybegynder
20. september 2002 - 20:33 #9
Okay Okay ! Tak For idag :)
Avatar billede blackboy Nybegynder
24. september 2002 - 12:30 #10
Her er der 2 HTMl koder: en til at fjerne alle understregninger: <style>
<!--
a{text-decoration:none}
//-->
</style>

Og en til enkelt link: <a HREF="http://www.DIN-SIDE.dk" STYLE="text-decoration: none;">LINK TEXT</a>