Avatar billede muuu Nybegynder
20. september 2002 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logitech Dual Optical eller ...

Logitech MouseMan Dual Optical eller en Razer Boomslang 2000

Hvad skal jeg købe ?
Avatar billede goatshrine Nybegynder
20. september 2002 - 11:47 #1
Jeg kan kun anbefale Microsoft Intelli mouse explorer 3.0.

Det er den bedste mus jeg nogen sinde har købt, og jeg har haft en razor og prøvet den anden :)
Avatar billede nowhere Nybegynder
20. september 2002 - 11:49 #2
MouseMan Dual Optical er go nok men den virker ikke ordenligt på nogle underlag... Men kan godt anbefales
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
20. september 2002 - 11:51 #3
Det samme som goatshrine, siden du stiller disse 2 modeller op, regner jeg du vil spille,

en dual optical har 2 * 800 dpi,
en boomslang har 2000 dpi
men intelli mouse har 6000 dpi

Razor er en lorte mus, jeg synes ikke man han holde på den.
Dual optical er udemærket.. men når slet ikke samme niveau som en intelli
Avatar billede hqst Nybegynder
20. september 2002 - 12:06 #4
Hvis du skal bruge den til gaming som f.eks CS, UT eller ligende 3D spil kan jeg anbefale Dual optical. Den er god og præsis, men som nowhere skrev virker den ikke optimalt på alle underlag. Men en Steelpad ( http://www.steelpad.com ) er den klart genial til gamin.

De andre er sikkert også gode til gaming men af egne erfaringer syntes jeg Dual er bedst (til CS som jeg bruger dem til) :D

Håber det hjalp lidt.

//hQst
Avatar billede muuu Nybegynder
20. september 2002 - 12:12 #5
Jeg vil tænke lidt over det, men det er svært at beslutte sig.
Avatar billede muuu Nybegynder
20. september 2002 - 12:16 #6
Jeg har ikke lyst at betale 7-800 kr for en mus.
Så prisen passer mig meget godt.

PS. i tilfælle af at det er en lorte mus JEG VED HVOR I BOR ;D
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
20. september 2002 - 12:22 #7
en intelli mouse koster 300 kr, og den er pengene værd