Avatar billede chsko6 Nybegynder
19. september 2002 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PartitionMagic fejlmeddelse?

Hej!
Jeg har to harddiske i min pc, den som jeg køre windows med (windows98SE) køre med FAT32 filsystem.
Jeg har en anden harddisk som køre med NTFS filsystem, jeg har PartitionMagic, men når jeg vil koncentere NTFS systemet til FAT32 melder den følgende fejl:

Error #1681
Data is compressed or sparse, File 32 (128), Click OK to cancel conversion

Og så kan man ellers trykke ok.

Hvad er problemet her?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. september 2002 - 22:55 #1
Avatar billede chsko6 Nybegynder
20. september 2002 - 12:20 #2
Har nu fået et nyt problem med programmet, der er nu en gul ring om den harddisk som før kørte med NTFS, om der står Other filsystem (PqRP)
Hvad vil det sige? kan jeg rede mine filer, det eneste jeg kan gøre i partitionMagic er at formate drevet hvad jeg jo ikke ville.
HVordan konventere jeg til NTFS eller fat32 igen??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
22. september 2002 - 14:28 #3
Jeg synes ikke PQmagic er for god til at håndtere forskellige formater og samtidig bevare data. Jeg ville sætte NTFSdrevet i en anden PC med win2000/XP og kopiere data over på en anden harddisk, og så fjerne NTFSpartitionen og lave en ny fat32
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. november 2002 - 19:55 #4
er der noget nyt?
med mbr skal jo overskrives med fdisk /mbr hvis man skifter filsystem
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. januar 2003 - 00:33 #5
Har du fået løst problemet :-)