Avatar billede weedzard Nybegynder
19. september 2002 - 20:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brænding af MP3-CD

Mit spørgsmål går ud på hvordan mp3erne skal brændes ned, skal de bare lægges i roden på skiven eller ?
MULTI HURTIG SVAR KRÆVES, SÅ DET ER BARE MED AT LÆGGE HJERNERNE I BLØD.
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:31 #1
ja de skal bare ligge i roden !
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:31 #2
ja de skal bare ligge i roden..!
Avatar billede sukos Juniormester
19. september 2002 - 20:32 #3
Hva' med at prøve at lægge dem i roden? (:O]
Avatar billede brixz Nybegynder
19. september 2002 - 20:38 #4
jeg synes du skulle lave en fin mappe der heder "mine personlige mp3filer" og så sætte dem ind i den!! :)
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:40 #5
du kan også lave en mappe der hedder "mine orgasmer optaget live" og smide dem deri ! *LOL*
Avatar billede chrpurk Nybegynder
19. september 2002 - 20:40 #6
det er FULDSTÆNDIGT lige meget hvor du smider dem.... NEWBIE !!
Avatar billede brixz Nybegynder
19. september 2002 - 20:42 #7
eller var det en musik cd du ville lave? huh det er ikke hvad jeg forstår af det du skriver
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2002 - 09:31 #8
chrpurk> Hvis du ikke snart stopper med at kalde alle for newbies ryger der en anmeldelse for misbrug afsted!

Du bidrager ikke med noget positivt her på E, så du kan sagtens undværes...
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
23. september 2002 - 15:29 #9
Hvorfor vil du brænde en cd med MP3'er når du alligevel (forhåbenligt) har dem på en normal lovlig cd?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2002 - 21:11 #10
morten> Det kan der vel være flere grunde til, her er et par stykker:

- bilradio der understøtter mp3
- bærbar cd-afspiller der understøtter mp3
- han vil høre det i sit sommerhus
- osv osv