Avatar billede ebdrup Nybegynder
14. juli 1999 - 22:06 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvordan virker dette forum og hvordan kan det forbedres ?

Jeg er villig til at give point til folk der kan give mig gode kommentare/forslag til forbedringer til mit diskussionsforum der ligger i en test-version på

http://www.norbergfestival.dk/forum/

Det er udviklet 100% i ASP VBScript, INGEN komponenter, dvs. alle kan bruge det.
Jeg bruger noget dunamisk HTML og en blanding af serverside og clientside scripts, for at lave et "outlook" agtigt user interface, det virker dog kun i IE4+. Men forummet skulle også virke i alle andre browsere, bare ikke så pænt.
skriv dine kommentare/spørgsmål/bug-reports på
http://www.norbergfestival.dk/forum/
eller her :-)
Takker
- Allan
Avatar billede s Nybegynder
14. juli 1999 - 23:47 #1
Et lidt klodset design med de frames...
Avatar billede s Nybegynder
14. juli 1999 - 23:48 #2
Om ikke andet kunne de laves tyndere...
Avatar billede ebdrup Nybegynder
14. juli 1999 - 23:53 #3
meningen er jo at man skal kunne ændre på deres størrelse, jeg ved ikke hvad du mener med klodset, du må være mere specifik.
Avatar billede chris Nybegynder
14. juli 1999 - 23:57 #4
Jeg syntes ikke at der er meget "Outlook" agtigt interfacfe på det site???

De der frames....holder ikke. ! de passer slet ikke harminisk sammen....., jeg tror ikke at brugerne syntes at det er overskueligt.

Jeg syntes at du skulle droppe den frame i venstre hjørne (den hvor der er "Groups" i), og så skulle du flytte de links fra "Groups" over i den frame hvor der er "Messages". De links kunne sikkert se godt ud helt oppe i din øverste blå bar.!

Thats all.

Mvh
Chris
Avatar billede chris Nybegynder
14. juli 1999 - 23:58 #5
hehehe ...giv mig lige en staveplade..!
der er en del tastefejl...men jeg tror du ved hvad der skulle stå ;-)
Avatar billede ebdrup Nybegynder
15. juli 1999 - 00:01 #6
Hvad hvis nu der er 30 grupper ? Så er der jo ikk plads til dem øverst... og det er meningen at der skal kunne være mange grupper.
Designet er en anden ting, jeg har ikke arbejdet så meget med det, det er nærmere funktionaliteten i +'erne og -'erne der er som outlook, samt opbygningen af frames'ene.
- Allan
Avatar billede s Nybegynder
15. juli 1999 - 00:07 #7
Fårstår jeg det ret at vi altså skal se bort fra designet?
Avatar billede ebdrup Nybegynder
15. juli 1999 - 00:08 #8
okok jeg er måske lidt hurtig når jeg skal læse korrektur (ehh jeg gør det jo ikke)
Jeg har rettet et par fejl, men du må meget gerne skrive hvis du kan finde flere, det vil være pointene værd hvis du kan finde mange.
-Allan
Avatar billede ebdrup Nybegynder
15. juli 1999 - 00:18 #9
s: hvad for et design ? ;-)
- Allan

P.S. Hvis der er nogen der kunne tænke sig at lave et design skal de da være velkomne, jeg tager gerne imod hjælp :-)
Avatar billede chris Nybegynder
15. juli 1999 - 00:32 #10
"kommentare/forslag til forbedringer til mit diskussionsforum"...står der ??

Jamen er det ikke også design mæssigt ?

Eller det kun ASP delen ??
Avatar billede s Nybegynder
15. juli 1999 - 11:39 #11
*FORVIRET*
Avatar billede chris Nybegynder
15. juli 1999 - 12:38 #12
Ja Totalt...!!  :)
Avatar billede ebdrup Nybegynder
15. juli 1999 - 12:56 #13
Det er ikke kun til  ASP delen i skal give kommentare, men det er heller ikke kritik af mine knapper, da *layoutet* ikke er færdigt. Jeg vil gerne have kommentarer til hvordan navigationen virker, posting replys/nye beskeder, dvs. den mere tekniske del af designet!
Er der stavefejl vil jeg selvfølgeligt også gerne have dem påpeget.
-Allan
Avatar billede s Nybegynder
15. juli 1999 - 12:59 #14
Vi skal altså kommentere designet, men må ikke give det kritik?
Avatar billede ebdrup Nybegynder
15. juli 1999 - 13:02 #15
første gang jeg skrev design, mente jeg layout. I må gerne give det kritik, da en kommentar sagtens kan være negativ,
og nu får jeg snart orgasme af alle de fluer vi knepper.
Avatar billede chris Nybegynder
15. juli 1999 - 13:10 #16
hehehe year right !!!

Forget it ! :-)
Avatar billede ebdrup Nybegynder
15. juli 1999 - 13:26 #17
happy to.
Avatar billede chris Nybegynder
15. juli 1999 - 18:17 #18
jeg mener jeg dropper dit spørgsmål :)
Avatar billede ebdrup Nybegynder
16. juli 1999 - 00:22 #19
ja
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. juli 1999 - 12:43 #20
Lav et mere overskueligt design
Avatar billede ebdrup Nybegynder
23. juli 1999 - 15:46 #21
nå,
kan man ikke slette sine spørgsmål igen ?
Avatar billede theartist Nybegynder
26. juli 1999 - 20:35 #22
Hvad med at lave grupperne som topnavigering og valget af grupper i venstre side, og så selve indlægget i højre side, det vil give et klart mere harmonisk udseende - og frames'ne syntes jeg også skulle være noresize...

--:TheArtist:--
Avatar billede ebdrup Nybegynder
23. november 2000 - 11:48 #23
nu gider jeg ikke have flere mails på dette old-gamle indlæg, det er noget hø at man ikke kan slette sit spørgsmål igen.
Avatar billede peterbusk Nybegynder
14. juni 2001 - 13:44 #24
Hej ebdrup,
jeg ved du ikke ønsker flere henvendelser ang. dette indlæg, men jeg kan godt lide dit forum og vil meget gerne have et kopi af det.

MVH
Peter
Avatar billede brock Nybegynder
30. juli 2001 - 08:55 #25
Hej ebdrup,

Undskyld, at jeg også \"genopliver\" spørgsmålet, men jeg er også interesseret i en kopi af dit forum.

mvh
Brock