Avatar billede sambo Nybegynder
18. september 2002 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Acer Extensa 501

Er der nogen her der kan gi en oplysning om hvordan man på den rigtige måde for en Harddisk ud af ovennævnte lille sag.
Evt et link til en side med exploded view
Avatar billede opakka Nybegynder
13. december 2002 - 09:01 #1
Du fjerner alle bundskruerne. Dernæst fjerner du tastaturet ved at fjerne de 2 små plastiklister øverst og nederst. Nu kan du fjerne de fire skruer der sidder nede i fordybningen i venstre side.
Skærmen løftes ved at fjerne de to plastikskydere der sidder i hver sin ende. Du skal også fjerne den midterste plastikskyder. Nu kan pladen fjernes. læg mærke til at den skal trækkes mod venstre. Nu har du adgang til disken. Træk den forsigtigt op - den er fæstnet nærmest dig.
Hele processen er noget af et pilleabejde, så giv dig god tid.
Avatar billede semey Nybegynder
27. januar 2003 - 22:56 #2
fjerne de 2 små plastiklister øverst og nederst. ?? ikke på en Extensa 500.
Det skulle være nok, at fjene hængsel beskytterne i hverside, dernæst den midterste plastikstang.
Når tastaturet er løftet ud, kan heat sinken skrues af, hvorefter der er adgang til disken.
Det er lidt nemmere på vores nye modeller.
Harddisken kan du købe som part hos Elektronik-centret
Avatar billede semey Nybegynder
27. januar 2003 - 23:40 #3
Exploded view er kun noget Acer Service partnere har adgang til.
Avatar billede schoeffer Nybegynder
16. september 2003 - 11:18 #4
Try to download this service Guid. May Help you.

http://www.acersupport.com/library/e500sg.pdf
Avatar billede semey Nybegynder
16. september 2003 - 14:02 #5
schoeffer
Tak for info, jeg vil bede Acer US om at lukke dette hul