Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
18. september 2002 - 16:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Format C: ???

hej

jeg har overvejet at formatere min computer længe. men jeg har hørt at det er meget svært at formatere XP home edition. nogle SIGER AT STARTDISKEN(ERNE)FYLDER 6 disketter. andre siger at en enkelt fil er nok. er der ikke en der kan give en trin fo trin vejledning til mig PÅ DANSK IKKE COMPUTER SPROG. ved knap nok hvad bios er... jeg har ikke særlig medet forstand på computer så den SKAL VÆRE ULTRA NEM AT FORSTÅ.
Avatar billede distri Nybegynder
18. september 2002 - 16:15 #1
1: Sæt din cd i
2: Tryk på en tast for at starte fra cd
3: Følg derefter anvisning for at formatere. Husk at du gerne vil formattere den eksisterende partision.
Meget simpelt:=)
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
18. september 2002 - 16:16 #2
jeg har et drev. C: . jeg skriver format c: i dos promten. så ALT ER VÆK.
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
18. september 2002 - 16:20 #3
hvordan gør jeg så når alt er væk. den tsarter op med at skrive a:
Avatar billede distri Nybegynder
18. september 2002 - 16:21 #4
Skriv format c:
derefter ja for at slette det hele. Så formatterer den hele skidtet.
Avatar billede distri Nybegynder
18. september 2002 - 16:23 #5
Hvis den er formateret skal du sætte din windows i og skriv d: ( hvis dit cd-drev er d) skriv derefter: install
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
18. september 2002 - 16:26 #6
jamen er du sikker på at det virker fordi på min gamle pc var der ikke noget cd rom drev efter at jeg havde formateret
Avatar billede distri Nybegynder
18. september 2002 - 16:28 #7
Ja
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
18. september 2002 - 16:35 #8
kan jeg ikke lave en startdisk for en sikkerheds skyld
Avatar billede jsb Nybegynder
19. september 2002 - 01:01 #9
Prøv lige at kigge lidt på det har spørgsmål, for det er vist ikke helt så let som det måske lyder.
http://www.eksperten.dk/spm/259501
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
19. september 2002 - 14:20 #10
jeg har flyttet spg. over til http://www.eksperten.dk/spm/259879 pga. he er INTET SVAR