Avatar billede gertk Nybegynder
18. september 2002 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access Connection

Hej

Jeg er ret ny i ASP.NET
Der er en ting der lige irriterer mig :

Jeg har en side som indholder former af hardware: cpu, ram osv.
Jeg vil så fra en side med kategorierne som links, ånbe en side der f.eks. viser alle i kategorien "cpu".
Men jeg har endnu ikke prøvet at lave sådan en connection i asp.net (VB)
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg gør dette  ???

Hilsen Gert
Avatar billede odegaard Nybegynder
18. september 2002 - 17:33 #1
Der er vist mange ubesvarede spørgsmål her.
Skal det være med database?
Skal det være forskellige sider, eller vil du benytte postback?

Det lyder umiddelbart som et kompliceret ting at lave, hvis du er ret ny i ASP.NET. Prøv at leg lidt med at lave små ASP.NET test-sider. Så går lyset nok hurtigt op for dig.

En ASP.NET tutorial ville nok heller ikke være af vejen at løbe igennem.
Avatar billede gertk Nybegynder
18. september 2002 - 18:18 #2
det skal laves i en Access Database (.mdb) og med 2 .aspx sider , jeg er begyndt på "WROX - Beginning ASP.NET 1.0 With Visual Bacis .NET"
Avatar billede gertk Nybegynder
18. september 2002 - 18:19 #3
det er faktisk bare en session... tror jeg...
Avatar billede gertk Nybegynder
19. september 2002 - 11:34 #4
SLUT