Avatar billede danielks Nybegynder
18. september 2002 - 13:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ændre variabler

Hvordan laves et password beskyttet script, der læser en fil, med variabler... ind i forskellige textbokse, som er forud bestemt...
Så man kan ændre det og til sidst trykke opdater...
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2002 - 14:11 #1
huh???
Avatar billede danielks Nybegynder
18. september 2002 - 14:17 #2
forstår du det ikke ???
Avatar billede wfarm Nybegynder
18. september 2002 - 15:19 #3
Han vil kunne ændre i en fil :p

Kan nemt laves.. Der er kun et svar til alle den her slags spørgsmål: www.webcafe.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. september 2002 - 15:22 #4
jeg fatter ihvertfald ingenting :)
  fil med variabler ???
  password beskuttet script ???
  hvis tekstboksene er forudbestem må filen opfylde nogen fastlagte format-regler. Hvilke ???
  ændre det  ???  filen, variablerne, det der står nogen enkelte steder i filen.
  man kan vel nårsomhelst trykke 'opdater'. den står i 'nvis' menuen.
men hvad skal der ske når man gøre det, og er det den du snakker om.

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2002 - 15:57 #5
jeg fatter - af det spørgsmål...

lyder somom du får hjælp, så du behøvs ikk forklare mig d.
Avatar billede danielks Nybegynder
18. september 2002 - 16:14 #6
ex. Den henter $name fra data.dat... skriver indholdet i en textboks... Hvis man så ændre indholdet i tekstboksen, og trykker opdater, skal scriptet skrive til data.dat, med ændringerne, og overskrive $name
Avatar billede danielks Nybegynder
01. oktober 2002 - 09:53 #7
lukker...