Avatar billede zimp Nybegynder
18. september 2002 - 12:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Enumerating shares

Howdy, er der nogen der kender lidt kode til at finde alle shares på en netværks PC?

function GetShares(MachineName: string): TStringList;
...
List := GetShares('\\somePc');
...

Sådan skal den fungere, hverken mere eller mindre ;)
Avatar billede martinlind Nybegynder
18. september 2002 - 12:27 #1
http://www.borrisholt.com

Han har noget liggende

/Martin
Avatar billede zimp Nybegynder
18. september 2002 - 12:48 #2
Jeg kunne ikke lige se noget... Jeg ved allerede hvordan man finder alle PC'er på netværket, jeg har brug for at finde shares ud fra en string (\\somePC).
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2002 - 13:37 #3
Avatar billede zimp Nybegynder
18. september 2002 - 13:40 #4
Hej hejhej

Dit svar er muligvis ok (har ikke checket), men jeg har netop løst problemet ved at kigge lidt på www.Borrisholt.com og rode rundt med parametrene, så martinlind får pointene.
Avatar billede martinlind Nybegynder
18. september 2002 - 14:24 #5
jamen du har jo afvist mit svar, borrisholt har noget i menuen under Net...

/Martin
Avatar billede zimp Nybegynder
18. september 2002 - 14:30 #6
Borrisholt har ikke noget der kan give shares på en maskine, derfor afviste jeg det første svar. Men det ledte mig på rette vej, derfor får du pointene.