Avatar billede dj_akusy Nybegynder
18. september 2002 - 12:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Port Forward i Windows XP Prof.

Jeg ville lge høre om der var nogen af jer der ude, som kunne fortælle mig hvordan man kan forwarde en port i Windows XP Prof. Jeg er ikke klar over om der er et program i Windows XP, eller om der er et program man kan downloade ud over.. Jeg håber der er nogle af jer geeks derude der har nogle gode forslag :D På forhånd tak.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 12:08 #1
dumt spm..

hvorfor ønsker du at forwarde en port i XP?
køre den som router?
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
18. september 2002 - 12:11 #2
Det er fordi, jeg har en maskine som jeg sidder og arbejder ved, som jeg har 2 netkort i. Bag den har jeg en maskine som der bliver spillet fra, det skulle gerne være sådan man kan sætte en server op derfra...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 12:15 #3
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
18. september 2002 - 12:28 #4
kan du ikke lige smide et svar?? Det var nemlig lige det jeg ledte efter!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 14:29 #5
svar ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 18:54 #6
Takker For Pointz! ;o)