Avatar billede mp3freak Nybegynder
18. september 2002 - 10:56 Der er 3 kommentarer

kan ikke få mit dxr3 kort til at funge!

jeg har sat mit creative dxr3 encore kort i og skal installere det! men så kommer der en tekst med at"card is not detected or driver is not loaded,please ensure that the card and its driver are properly installed before running this setup" og jeg har installert alt hva der fulgte med pånær dene drive som ikke vil ind! køre med win2k! hjælp mig plz!
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2002 - 11:58 #1
Har du checket at kortet sider ordentlig i maskinen ???? (trykket helt i bund)
Kan du se dit kort i enhedshåndtering ???
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2002 - 00:01 #2
Her er en vejledning til hvordan du installerer driveren til kortet manuelt, den er godtnok til engelsk windows 9x men..you get the point ;)

1. Click "Start" on the taskbar, point to "Settings" and then click
      "Control Panel".

    2. Double-click the "System" icon.

    3. Click the "Device Manager" tab.

    4. Click the plus (+) sign next to "Sound, video, and game controllers"
      and double-click "Creative PC-DVD Encore".

    5. Click the "Driver" tab.

    6. Click the "Update Driver" button.

    7. Click the "Yes (Recommended)" option button.

    8. Click the "Next" Button and WAIT for the "Other Locations" button to
      appear.

    9. Click the "Other Locations" button.

  10. Click the "Browse" button and go to the directory where you extracted
      the files.  Click the "OK" button.

  11. Click the "Finish" button.
      The system prompts you for the disc labelled "PC-DVD".

  12. Click the "OK" button.

  13. Click the "Browse" button and go to the directory where you extracted
      the files and click the "OK" button.

  14. After the drivers are updated, RESTART THE SYSTEM.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2003 - 10:13 #3
oO(hvordan mon det går her)