Avatar billede hovsa Nybegynder
18. september 2002 - 00:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Novell styring over Netværk

Hejsa

Skulle der mon være en der kender noget til en Patchfil til Novell styring over netværk ??
Der er til en AMD-Cpu ! Denne Patchfil skulle rette op på at AMD tæller forkert !!!
Avatar billede hovsa Nybegynder
18. september 2002 - 08:34 #1
PS:
Bundkort. ECS - K7VTA3 Socket A  Med  VIA Chipset KT333 & VT8233A .
Novell Ver. 5.5 -6.0.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 08:40 #2
tæller forkert?
hvad skulle den tælle forkert?

har kørt Novell 5 og 6 på AMD CPu'er uden probz?
Avatar billede hovsa Nybegynder
18. september 2002 - 08:45 #3
Der er ikke problemer med at køre Novell på på Intel maskiner.
Oplysningerne er Novell`s egne. Men aner ikke hvor disse filer findes.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 09:03 #4
jeg har søgt novell.com igennem, og flere søgeside.. men kan intet finde..

har du link til de oplysninger?

som jeg skrev før,jeg har IKKE oplevet problemet med Novell NetWare 5.x og 6.0 på en AMD PC *har aldrig kørt NetWare på en INTEL*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 09:04 #5
men jeg vil anbefale at du lukke dette spm, og opretter det igen i Novell kategorien.. det er der alle Novell folk sidder ;o)
Avatar billede hovsa Nybegynder
18. september 2002 - 09:13 #6
Tusinde tak for hjælpen. Har nu flyttet mit spørgsmål :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. september 2002 - 09:13 #7
hovsa => du har stadig ikke sagt hvad det er den skal tælle forkert?
antal brugere, Antal MB, antal Mhz?
Avatar billede hovsa Nybegynder
18. september 2002 - 09:18 #8
Undskyld,---men jeg stiller dette spørgsmål for en god ven,--jeg har indtil videre ikke fået yderligere oplysninger fra ham. Det er nødvendigt kan jeg forstå,---så du får besked når når jeg har fået noget mere at vide :-)

Det jeg indtil videre har forstået er at AMD ikke er så præcis som Intel, så mon ikke det er MB --øhhh eller Mhz !!!