Avatar billede stigpedersen Nybegynder
17. september 2002 - 19:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad fylder xp,2000, 98se,95

Hvor meget fylder div. windowsinstallationer på harddisken. og hvor ramkrævende er de?? og hvilken
processorhastighed kræves.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 20:30 #1
For at kunne bruge Microsoft® Windows® XP Professional skal du have:

Pc med 300 MHz eller kraftigere processor anbefales; minimumkrav: 233 MHz (system med enkelt eller dobbelt processor);* Intel Pentium/Celeron, AMD K6/Athlon/Duron eller kompatibel processor anbefales.

128 MB RAM eller mere anbefales (64 MB minimum understøttes – kan begrænse ydeevne og visse funktioner)

1,5 GB ledig plads på harddisken*.

For at kunne bruge Microsoft® Windows® XP Home skal du have:

Pc med 300 MHz eller kraftigere processor anbefales; minimumkrav: 233 MHz;* Intel Pentium/Celeron, AMD K6/Athlon/Duron eller kompatibel processor anbefales.

128 MB RAM eller mere anbefales (64 MB minimum understøttes – kan begrænse ydeevne og visse funktioner).

1,5 GB ledig plads på harddisken*.

Here are the minimum system requirements for running the Windows® 2000 Professional operating system.

Computer/Processor 133 MHz or higher Pentium-compatible CPU

Memory 64 megabytes (MB) of RAM recommended minimum; more memory generally improves responsiveness

Hard Disk 2GB hard disk with a minimum of 650MB of free space

Windows Millennium Edition

Computer/Processor    Pentium eller tilsvarende processor, 150 MHz eller kraftigere

Hukommelse    32 MB RAM. Mere hukommelse forbedrer ydeevnen

Harddisk    En typisk installation kræver 320 til 420 MB, men kan svinge mellem 200 og 550 MB afhængigt af systemkonfigurationen og valgt funktionalitet.

Windows 98 Second Edition Version Upgrade
Computer/Processor    486DX/66 MHz or higher processor
Hukommelse    24 MB RAM; more memory improves performance
Harddisk    Typical installation requires approximately 205 MB of available hard-disk space (includes 45 MB average for backup files during installation), but may range between 140 MB and 315 MB, depending upon system configuration and options selected
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
17. september 2002 - 20:34 #2
tak for svaret