Avatar billede stany Nybegynder
17. september 2002 - 16:25 Der er 3 kommentarer

spil problemer..

jeg har et spil der hedder midnght outlaw street racing.
det kører fint.. men så når jeg skal ind og spillet selve billøbet... så er skærmen total flimmeret.. men der er lyd og alting.. men jeg kan intet se... kan nogen hjælpe mig..??
Avatar billede eyes Nybegynder
17. september 2002 - 16:28 #1
det er vel til windows, så prøv den nyeste direct X
Avatar billede -sonix- Nybegynder
18. september 2002 - 20:35 #2
Hejsa..

Ja.. hvis du ikke har Direct X, så skal du have hentet det, fordi det hjælper lidt.. Det kan hentets inde på www.download.com, og hvis det ikke virker, er det nok dit grafik kort der ikke kan trække det.. Men prøv at hente Direct X..

Hvis det ikke virker kan du sikker finde nogle andre programmer inde på www.download.com der også vil hlælpe med grafiken..

//sonix
Avatar billede stany Nybegynder
19. september 2002 - 16:26 #3
jeg har installeret directx og graffikken er god.. men jeg kan kun se hjulene på bilerne... ellers er alt andet godt.. og det graffikkortet der skal opdateres?? jeg har et woodoo3 16mb..