Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Unbanning fra mIRC

Jeg er blevet bannet fra mIRC fordi jeg lavede clones hvordan kan jeg blive unbannet igen ??
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. september 2002 - 13:11 #1
Venter på at den bliver fjernet... Eller tigger og beder den som har banned dig om at unbanne dig.. :o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 13:14 #2
"Fejl" straffes!
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:16 #3
Jamen hvordan kan jeg se hvem der har bannet mig ??

er det ikke bare noget den gør automatisk ??
Avatar billede 2989 Nybegynder
17. september 2002 - 13:16 #4
bare for at være rigtig "klog" (NOT !) så kan man ikke blive bannet fra mIRC, du kan blive banned fra et IRC netværk eller en IRC kanal. Hvis det er en IRC kanal så skal du "bare" tale med en OP fra kanalen. Hvis du er blevet banned fra et IRC netværk så skal du vente til din "straf" er overstået. Hvis du er blevet banned "for good" så skal du ha fat i en ny ip/hostmask, hvilket nok betyder ny internetopkobling :(
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 13:18 #5
Jeg er blevet banned fra QuakeNet
Avatar billede 2989 Nybegynder
17. september 2002 - 13:21 #6
hvad mener du med clones ???  har du været i mere end 100 kanaler på en gang ??  (jeg mener quakenet banner 48 timer af gangen, men jeg er ikke sikker)
Avatar billede eagle124 Nybegynder
17. september 2002 - 15:06 #7
Jeg havde åbnet mIRC over 5 gange på samme computer for at få lidt idlere på min chan
Avatar billede 2989 Nybegynder
17. september 2002 - 15:17 #8
oki så er det bare en temp ban, du skal bare vente noget tid så går den over :(
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. september 2002 - 15:41 #9