Avatar billede kochx Nybegynder
17. september 2002 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

BNC kontra D-sub HD15

Hej Eksperten

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der giver det bedste skærmbillede på min 21" Sony skærm med både BNC 5 og D-sub HD15 og hvorfor det er sådan????

Med IT-Support Hilsen

Kochx
Avatar billede signout Nybegynder
17. september 2002 - 12:41 #1
BNC - det er den bedste kabelkvalitet, da de 5 ledere er individuelt afskærmet.
Avatar billede kochx Nybegynder
17. september 2002 - 12:44 #2
Jeg har bare hørt fra en bekendt at han fik skygger på skærmen, da han brugte BNC indgangen!!
Avatar billede signout Nybegynder
19. september 2002 - 13:25 #3
Det kan skyldes at han har brugt kabel med en forkert impedans, eller at kablerne ikke har været lige lange. Selv en forskel på blot et par cm kan give billedforvrængning