Avatar billede fox2001bs Nybegynder
17. september 2002 - 10:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg hjælp med noget?

Hejsa alle sammen

Jeg søger i øjeblikke arbejde som Teknisk Designer, IT-Supporter eller IT-medarbejder men går ikke super godt. Tænkte hvis der var nogle jeg kunne hjælp med nogle små opgaver indtil jeg finder et job.

Jeg vil helst lave opgaver i AutoCAD 2D/3D for det er det jeg kender mest til men Adobe photoshop, Adobe Illustrator, hjemmeside eller 3D Studio MAX.

På at skriv noget i gerne vil have lave så skal jeg se hvad jeg kab gøre :)
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
17. september 2002 - 10:07 #1
der skulle stå "Prøv at skriv noget i gerne vil have lave så skal jeg se hvad jeg kan gører" :)
Avatar billede ksauer Nybegynder
17. september 2002 - 15:41 #2
hva skal du have for at lave nogle logoer til mig ??
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
17. september 2002 - 16:07 #3
Ksauer>> ikke noget hvordan skal det se ud ??
Avatar billede cygnet Praktikant
17. september 2002 - 19:16 #4
Jeg kunne godt bruge en til at hjælpe med et logo - kan du ikke sende en mail til ks@cygnet.dk

/cygnet
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2002 - 09:36 #5
Well jeg kunne da godt tænke mig at se hvad du kan med billede behandling.
mht. et billede. Du kan altid kontakte mig pr mail madsstampe@tdcadsl.dk eller ICQ: 108368912 ..
Billedet er noget ganske simpelt, som for en grafiker ikke vil tage meget tid at fremstille :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
18. september 2002 - 21:58 #6
fox2001bs> Kan du ikke sende mig en mail? Jeg skal have lavet noget jeg ikke har lært. Håber du kan hjælpe mig med det.

Med venlig hilsen

HB5v6 - Mail: Admin@ultraz.dk
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
19. september 2002 - 01:28 #7
Hb5v6>

ICQ: 58392835
Mail: fox@2in1.dk
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
03. oktober 2002 - 22:00 #8
jeg har fundet arbejde så har ikke rigtig tid mere :(