Avatar billede jeepster Nybegynder
16. september 2002 - 21:58 Der er 6 kommentarer

Fjern et styresystem

Jeg har 2 styresystemer installeret på samme drev. Det drejer sig om windows2000 og XP. Hvordan dælen kan jeg fjerne det !"#!"¤!#¤# XP ?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
16. september 2002 - 22:01 #1
hvis du har Partition  magic så kan du slette det os du vil bare fjern partitionen
Avatar billede onki Nybegynder
16. september 2002 - 22:02 #2
Begynd installationen af Windows XP, så får du mulighed for at slette partitionen.
Avatar billede resten Nybegynder
16. september 2002 - 22:07 #3
Læser i ikke havd han skriver ? det ligger på samme drev.
Men jeg finder lige løsningen til dig da det jeg har i knolden ikke er 100% sikkert det funger :)
Avatar billede jeepster Nybegynder
16. september 2002 - 22:17 #4
Nemlig, jeg kan jo ikke bare slette partitionen! efter som de ligger på samme drev
Avatar billede onki Nybegynder
17. september 2002 - 00:32 #5
Jo, jeg har læst spørgsmålet. Som jeg skriver, kan du installere xp igen og dermed få slettet de to andre systemer.
Avatar billede eidos123 Nybegynder
11. oktober 2002 - 11:47 #6
jeg mener at du kan starte win 2000 op smide xp cden
i så vil du få valget mellem at rep,installer eller slette xp
du kan gører det i 2000