Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
16. september 2002 - 18:46 Der er 9 kommentarer

Harddisk er underlig!!!

Jeg har en Maxtor 80Gb D740X og den kører godt nok, den er dog blevet lidt langsommere end da jeg fik den. Det der er galt er, i ved når man slukker sin computer siger harddisken en lidt sjov lyd, min er bare begyndt at gøre det rimeligt tidt mens den er tændt og man sidder og spiller. Hvad kan der være galt???
Avatar billede resten Nybegynder
16. september 2002 - 18:49 #1
Prøv at kør en scandisk og se om der er nogen fejl på den.
Avatar billede random_act Nybegynder
16. september 2002 - 18:49 #2
Defrag den. Højre klik på den i denne computer.
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
16. september 2002 - 18:51 #3
Jeg prøver begge ting og vender tilbage.
Avatar billede krab Praktikant
16. september 2002 - 18:52 #4
Send den tilbage og beskriv problemet for forhandleren!!! Et problem med en harddisk kommer sjællent allene!!! Bare et forslag...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. september 2002 - 19:29 #5
Det er fordi disken går i standby, du bruger ikke disken når du spiller.

Du kan også prøve Powermax der kan fortælle dig om disken er (ved at blive ) defekt.
http://www.maxtor.com/en/support/downloads/powermax.htm
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
16. september 2002 - 22:36 #6
Jeg har kørt scandisk de sidste 4 timer og disken havde 7 fejl. 6 af dem var: Windows har erstattet beskadige klynger i .... med navnet(null)
og 1 fejl var: Mappen ..... er helt ulæselig, mappeposten blev fjernet. Hvad betyder det???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 07:54 #7
Har du prøvet powermax som jeg foreslår?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 11:31 #8
Powermax tester men sletter ikke din disk. Powermax kan dog foreslå at løse dit problem ved at formatere, dette skal du sige nej til. Aflevere du din disk til rep skal du tage en backup først da du får en blank disk retur.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. september 2002 - 11:49 #9
Onlinespil>> Du kunne have beholdt dine 60 ponits ved selv at oprette et svar i www.eksperten.dk/spm/258811. Jeg syntes du skal spørge PEET49 om han ikke vil returnere de points, da det var en fejl.