Avatar billede imp-utc Nybegynder
16. september 2002 - 12:38 Der er 1 kommentar

Playstation 2: ToCA Race Driver

Hejsa alle sammen...

Jeg vil bare gerne vide om det nye ToCA Race Driver understøtter Logitech Driving Force rat med Force Feedback? Har nemmerlig investeret i sådan et rat og det kunne jo være fedt nok hvis ToCA så understøttede det... Har dog tænkt mig at købe ToCA lige gyldigt hvad...

Derudover kunne det osS være fedt nok at vide om Colin McRae Rally 3 understøtter det, men det må det jo næsten hvis ToCA gør da ToCA jo kører på Colin McRae 3 motoren...

På forhånd tak, imp...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2002 - 12:48 #1
Det vil jeg umiddelbart mene det gør...

Men har ikke fundet noget på siden: http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=/tocaracedriver/english/front.htm