Avatar billede massman Nybegynder
16. september 2002 - 00:19 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Farver i Timestamp?

Har sat 14ddd d mmm, HH:nn:ss i timestamp og det virker som det skal. Men næste gang jeg starter mirc er farvekodene væk =/
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. september 2002 - 06:33 #1
Mit første bud ville være at du skulle skrive til Kahled Mardam-Bey (Ham som har skrevet mIRC), da det nok ikke er et problem han kender til.
Avatar billede menthos Nybegynder
25. september 2002 - 22:33 #2
hmm.. hvis du bruger det normale mirc uden nogle scripts.. så tjek evt om du har sat flueben i den der hedder timestamps....
Avatar billede massman Nybegynder
25. september 2002 - 22:44 #3
Ja det er bare standard mirc.
Men læs nu lige hva jeg skriver ;)
Hvis jeg ikke havde sat flueben i timestamp ville der jo ikke komme noget overhovedet.

Når jeg starter mirc igen står der bare ddd d mmm, HH:nn:ss og farvekoderne er forsvundet
Avatar billede menthos Nybegynder
25. september 2002 - 22:46 #4
hmm... prøv og send dit mirc til mig..??
Avatar billede massman Nybegynder
26. september 2002 - 14:46 #5
Er bare standard mIRC v6.01 så kan ikke se hvad vi ville få ud af at jeg sendte det til dig ;)

Virker det ved dig da?
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 17:30 #6
hmm... lol prøv at dl den nyeste version... :9 ja.. det virker ved mig...
http://mirc.bigchief.dk/mirc603.exe <-- dl det.. det er det nyeste mirc.. v. 6.03
Avatar billede massman Nybegynder
26. september 2002 - 21:32 #7
Installerede 6.03 oven i min gamle installation og det virkede ikke.
Så prøvede jeg en helt ny install, men stadig var problemet det samme.

Ved ikke om du har forstået at problemet er at det virker fint med farvekoder, men næste gang jeg starter mirc op er farverne forsvundet?
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 22:21 #8
hmm... jow jeg forstår det godt...
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 22:21 #9
vil prøve at kigge lidt på det i morgen
Avatar billede massman Nybegynder
26. september 2002 - 23:18 #10
ok =)
Avatar billede Jesper Novice
02. oktober 2002 - 16:33 #11
Kommentar: menthos
26/09-2002 22:21:52    vil prøve at kigge lidt på det i morgen

Det er da vist længe siden!

Prøver også og kigge på det!
Avatar billede cooraz Nybegynder
03. oktober 2002 - 07:39 #12
hmm... jeg ka altså godt få det til at virke..?? prøv at dl nnscript.. de bruger også farver i deres... www.nnscript.de
vil lige prøve noget andet men har lidt svært ved det lige nu..!! pga jeg kører linux.. :(
Avatar billede itckongen Nybegynder
24. oktober 2002 - 23:06 #13
Hvis der har været netsplit, på den hub du har siddet på kan det godt skyldes det.
Hvis du bruger Qnet så skaf botten L og lav en welcome message via den, den er sikker hver gang ;)
Det gør du ved at skrive /msg L welcome [Din tekst]
Den kan fås på www.quakenet.org
Avatar billede massman Nybegynder
25. oktober 2002 - 00:24 #14
Ikke helt sikker på du har forstået spørgsmålet itckongen =)
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
10. november 2002 - 21:11 #15
massman: hvad med at lukke??
Avatar billede smartguy101 Juniormester
12. november 2002 - 16:01 #16
Please forstå at farver i timestamp ikke virker :-)

// www.webmok.dk
Avatar billede massman Nybegynder
12. november 2002 - 23:55 #17
Ehm... Læs nu hvad jeg skrev :)

Farverne virker fint, men skal bare sættes hver gang jeg starter mirc fordi de ikke bliver gemt.
Avatar billede smartguy101 Juniormester
13. november 2002 - 12:10 #18
Øh... er det ikke det samme? :)
Avatar billede snqvsen Nybegynder
15. november 2002 - 10:30 #19
du kan lave/rippe et timestamp script så der er farver på ...
Avatar billede snqvsen Nybegynder
15. november 2002 - 10:31 #20
man/mange kan ikke lave farver i alle de ting der er i indstillinger
Avatar billede massman Nybegynder
15. november 2002 - 12:53 #21
Hvad skal jeg så skrive/sætte i perform?
Avatar billede menthos Nybegynder
15. november 2002 - 15:55 #22
i perform:
hvis timestamp bliver taget fra hver gang du lukkker skal der stå:
/timestamp on
/timestamp -f <din-tids-format> ex. /timestamp -f (hh:mm:ss)
hvis det ikke bliver taget fra hver gang du lukker ska der stå:
/timestamp -f <din-tids-format> ex. /timestamp -f (hh:mm:ss)
Avatar billede massman Nybegynder
15. november 2002 - 17:45 #23
tak =)