Avatar billede lagermus Nybegynder
15. september 2002 - 19:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

non-emulation booting

Hej alle!

Jeg har et problem...

Jeg skal lægge et styresystem ind på min bærbar (helt ny). Dette skal ske gennem boot fra en win_xp_pro_dk CD. Computeren starter med at boote: Der står non-emulation boot. Herfra kommer den ikke videre.

Det er måske noget med at BIOS'en ikke understøtter denne form for boot, men synes det er mærkeligt. Min stationære kan sagtens boote fra den, og den er over ét år.

Det er en hi-grade bærbar 6420.

Håber I ved noget...

/Myglegaard
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2002 - 20:02 #1
Avatar billede lagermus Nybegynder
15. september 2002 - 20:03 #2
der er intet floppy-drev i den bærbar, men det var jo heller ikke til at vide
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. september 2002 - 20:06 #3
hmmm... ok :)
Avatar billede lagermus Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:21 #4
>>john stigers, jeg ved der er gået lang tid, men jeg skylder dig 50% af pointene, da jeg gennem dit link fandt et andet link som hjalp mig

http://www.nu2.nu/bootcd/

Du kan evt. lige lave et svar :-)

/Claus