Avatar billede -and1- Nybegynder
15. september 2002 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Sound Blaster 5.1 driver ?

Hejsa,
Jeg har været inde på www.soundblaster.com og downloade den nye xp driver til Live! 5.1 kortet som jeg har! Den virker bare ikke, eller den virker et par gange, så da jeg skulle åbne AudiaHQ siger den "cannot initailize audio driver. Reinstall audio driver" Så har jeg geninstalleret sp virker den et stykke tiden igen, efter 2 genstart eller sådan, så siger den det igen? Hvcad er der galt med den ?

Mvh Andreas
Avatar billede carstengp Nybegynder
15. september 2002 - 17:18 #1
Der ligger en opdatering til 5.1 kortet på www.windowsupdate.com
Den virker upåklageligt.... har selv hentet den
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. september 2002 - 17:23 #2
Der er næsten altid 2 steder du skal downloade hos Creative en lille og en stor fil, men alene duer de ikke.
Avatar billede jahbo Nybegynder
15. september 2002 - 21:01 #3
jeg har også oplevet det samme med et andet lydkort, men så brugte jeg bare 2000driveren som ligger på cden det virkede fint :)
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
15. februar 2003 - 23:50 #4
Lukketid
Avatar billede -and1- Nybegynder
16. februar 2003 - 13:53 #5
hmm, jeg ved ikk hvad der gik galt, men min bundkort gik i stykker og fik nyt..1 Nu virker nøjagtig de samme drivere pefekt ?? :)
Avatar billede -and1- Nybegynder
16. februar 2003 - 13:54 #6
det skulle være svar..!