Avatar billede lazz1 Nybegynder
15. september 2002 - 16:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spil og andet godt!

Argh! jeg har lige lavet netværk og delt internet forbindelse mellem 2 computere! Men jeg kan sq ikke spille spil som Starcraft over IPX! jeg kan sagtens hente filer over netværket men det her virker sq ikke.

Hjælp tak :)
Avatar billede bongobride Nybegynder
15. september 2002 - 16:46 #1
Så installere du det jo bare
Avatar billede lazz1 Nybegynder
15. september 2002 - 16:48 #2
? hvad snakker du om?
installerer hvad? -har installeret IPX protokollen.
Avatar billede lazz1 Nybegynder
15. september 2002 - 17:04 #3
okay, du regner med jeg forstår hvad du skriver? installerer hvad?
Avatar billede bongobride Nybegynder
16. september 2002 - 13:35 #4
Sorry, havde lidt travlt den anden dag :)
Det jeg mente var, at så installere du bare IPX, men det kan jeg se at du har gjort.
Hvad med NetBIOS, NetWare har du installeret dem?
Avatar billede jensendk Nybegynder
15. oktober 2002 - 10:56 #5
IP som internettet og IPX som starcraft bruger  er 2 forskellige  protokoller.. Du kan ikke spille over IPX på Internettet.
Avatar billede kimovic Nybegynder
20. januar 2003 - 05:47 #6
Hej - sorry for indblanding men sjovt nok har jeg lign. problem. Bare det at nogle spil som før virkede med samme computere under win98, nu ikke funker under XP. Computerne henter fint filer, ser hinanden og nogle spil (f.eks. gl. Atomic Bomberman) kører igen over IPX, mens andre (NFS, FIFA mv.) ikke finder host'en. Hvorfor? Selv NETBEUI er installeret på begge. Hvis løsning findes er jeg lykkelig!

:-)