Avatar billede bullefardk Nybegynder
15. september 2002 - 12:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nogen Ideer?

Jeg .. Vi mangler nogen ideer til en mIRC channel. Hvordan får man flere besøgende.. kom med nogen ideer..

vi er på #bullefar og på #tænke er vi og tænker på ideer.. det er på quakenet
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. september 2002 - 12:37 #1
nu ved jeg ikke om det gælder for alle, men ved personligt selv at de kanaler jeg befinder mig på er kanaler der intressere mig. Feks. photoshop.
Bullefar og tænke er nok kanaler jeg ikke vil besøge.  Da jeg ikke ved hvad det er og ikke kender nogle af personerne.  Så hvis jeg var jer skulle i nok finde et navn folk kunne relatere et eller andet til.
Vi har selv idle.dk på undernet  og der kommer meget sjældent nye folk  selv om vi har prøvet at reklamere :)
Avatar billede ducks Nybegynder
15. september 2002 - 23:55 #2
Lav et overfedt script der automatisker joiner jeres chan under opstart
Avatar billede bullefardk Nybegynder
16. september 2002 - 15:18 #3
hehe... det kunne være en ide.. tak, den kommer på listen
Avatar billede menthos Nybegynder
25. september 2002 - 22:23 #4
hmmm... grunden til jeg har så mange som jeg har på min chan er 1. pga kender mange på irc 2. laver en deal hvis de performer min chan performer jeg deres :) har et helt mirc med chans den ska joine... er nok på omkring 35 chans...
Avatar billede bullefardk Nybegynder
26. september 2002 - 07:49 #5
menthos, jeg har selv over 25 chans. jeg har på perform.. så det ville nok blive lidt i overkantten.. men hvad er din chan navn?
Avatar billede menthos Nybegynder
26. september 2002 - 08:12 #6
#menthos <-- der er mellem 16 og 20+ om eftermiddagen/aftenen men lige nu er der ikke så mange :/
Avatar billede Jesper Novice
30. september 2002 - 14:33 #7
bare gå ud og lave noget reklame! #ziclow^ der er ikke mange men folk vil gerne hjælpe andre!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. september 2002 - 14:37 #8
husk lige der ikke er noget der hedder en mIRC channel... det hedder en IRC channel... mIRC er blot én blandt mange klienter.