Avatar billede koxxx Nybegynder
15. september 2002 - 12:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problem med at klippe i .avi fil!

Hejsa

Jeg har netop lavet min første .avi fil med divx 5.02. Filen fylder 1300 mb og jeg vil nu gerne dele den i 2. Problemet er så at når jeg vil bruge VirtualDub til at klippe med, kommer den med følgende fejl "Couldn't locate decompressor for format 'DX50'". Er det noget med at VirtualDub ikke kan finde codecet eller hvad?

Kender i andre metoder til at klippe i en .avi fil? Udover lige AviChop!

Hilsen
koxxxx
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
15. september 2002 - 12:07 #1
tjek dette link der er hjælp til alt den slags
www.vcdhelp.com
og brug TMPGenc.
Avatar billede koxxx Nybegynder
15. september 2002 - 12:11 #2
Hmm kan TMPGenc også klippe i .avi filer?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
15. september 2002 - 12:24 #4
kan jeg faktisk ikke huske
Avatar billede koxxx Nybegynder
15. september 2002 - 12:27 #5
chalde >> Det hele linker jo til det samme! Jeg skrev i starten, at jeg ikke ønskede, at bruge AviChop, og jeg havde fejl når jeg brugte VirtualDub. Det jeg skal vide er hvad fejlen betyder og om der evt. findes andre muligheder for at klippe i en .avi fil!
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
15. september 2002 - 12:30 #6
hvis du har windows xp så prøv da lige med windows moviemaker
Avatar billede chalde Seniormester
15. september 2002 - 13:29 #7
hvis det er codecs, så prøv og kig her http://www.vcdhelp.com/tools.htm#codecs
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. november 2002 - 11:13 #8
lukkes der snart
Avatar billede koxxx Nybegynder
14. november 2002 - 10:02 #9
Ja, jeg lukker nu.
Har stadigvæk ikke fået det til, at virke.
Og Doctor6000, jeg skulle ikke bruge et program til, at klippe i .mpeg filer!
Avatar billede vandpibe Nybegynder
26. april 2003 - 21:41 #10
Jeg ved ikke om det er til nogen hjælp nu, men det du søger er bare et ganske almindeligt divx5 codec (altså Divx 5.0)