Avatar billede 8800 Nybegynder
15. september 2000 - 16:50 Der er 5 kommentarer
Avatar billede fcs Novice
15. september 2000 - 17:46 #1
Der må kun oprettes et givent spm. i een kategori. Dette er en regel på eksperten. Lad derfor venligst være med at oprette spm., som henviser til dine egne spm. De folk der har lyst til at svare har sikkert gjort det og så må du jo nøjes med dette eller acceptere de svar du har fået og eventuelt oprette et nyt spm., som er er mere præcist end det du har lavet nu og så smide nogle flere point oveni for at lokke flere til!!!
Avatar billede 8800 Nybegynder
15. september 2000 - 18:03 #2
Ja, Jeg Kom Til at lave en fejl, hat jeg så fået at vide, men jeg er vidst ikke den eneste :-)
Avatar billede fcs Novice
16. september 2000 - 16:03 #3
Nej, mine kommentarer var jo heller ikke personligt ment, jeg er bare lidt træt af at skulle åbne et par spm. om ugen for at finde ud af at de er reklamer for spm. man tidligere har set. Derfor denne lille bemærkning og forhåbentlig \"No hard feelings!!\"
Avatar billede 8800 Nybegynder
16. september 2000 - 18:32 #4
Så stoler jeg på :-)
Avatar billede mortifer Nybegynder
25. oktober 2000 - 23:18 #5
Jeg har en eloktronisk bog omkring gameprogramming