Avatar billede daewoo Nybegynder
14. september 2002 - 15:11 Der er 3 kommentarer

Mustek V560........

Nogle som har købt denne dvd afspiller? Som kan fortælle om fordele/ulemper om den, og om den i hele taget er det hele værd?

Den ligger i øvrigt sok nr 1 blandt den mest solgte dvd afspiller hos dvdpriser.dk...!
Avatar billede vesperillo Nybegynder
14. september 2002 - 16:41 #1
Min kammerat købte den for 3-4 måneder siden, og har ikke haft skyggen af problemer med den. Spiller lystigt mp3 og DVD + de fleste andre formater vældig godt.
I betragtning af hvor billig den er er det et godt køb.
Lyden er også udmærket :)
Avatar billede daewoo Nybegynder
14. september 2002 - 18:12 #2
Okay! det lydder da godt, men ser man i forhold til alt det den kan, så er den pris jo ikke en skid! :)
Avatar billede vesperillo Nybegynder
15. september 2002 - 17:17 #3
jeps :)