Avatar billede abu5halil Nybegynder
13. september 2002 - 10:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Brugt edb-udstyr

Hej Alle

Er der nogen der ved hvor man kan købe brugt edb-udstyr
så som Hardware og komplete computer,Også Laserprinter.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. september 2002 - 10:31 #1
Avatar billede ladyhawke Novice
13. september 2002 - 10:32 #2
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. september 2002 - 10:32 #3
Prøv på Zitech's www.demoshop.dk
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. september 2002 - 11:56 #4
Her er der to butikker:

www.restlageret.dk
www.restlageret.com
Avatar billede domino1977 Nybegynder
13. september 2002 - 12:09 #5
Jeg har handlet med dem tit.... de er meget venlige!!!
Avatar billede wern82 Nybegynder
13. september 2002 - 12:10 #6
der er også www.reconnectit.dk
Avatar billede black-ice Nybegynder
13. september 2002 - 14:15 #7
www.brugtdata.dk
dem har jeg handlet med mange gange de har næsten alt
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. september 2002 - 16:11 #8
Du kan jo også kigge i nyhedsgruppen "dk.marked.privat.edb" hvor der bliver solgt brugt pc-udstyr mellem private.
Avatar billede abu5halil Nybegynder
16. september 2002 - 08:59 #9
Tak til alle men jeg fandt hvad jeg søgt hos www.brugtdata.dk Tak Black-Ice
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. september 2002 - 17:48 #10
Du spørger efter adresser hvor man kan købe brugt EDB-udstyr og får en hel masse adresser, men giver kun point til det den som har oplyst den adresse hvor du finder de ting du skal bruge.
Normalt ville man dele point'ne ud til alle som er kommet med et reelt svar og ikke kun til den som lige rammer den adresse som du kan bruge for det er alle adresser hvor du kan købe brugt udstyr...
Avatar billede abu5halil Nybegynder
17. september 2002 - 08:14 #11
Sorry Pentium4, du har ret i fortjener alle point, men da jeg er ny ved jeg ikke hvordan man dele poin ud, jeg accepteret Black-Ice svar fordi jeg søgt også laserprinter til skoler i udland, og det fandt jeg bl.a også hos www.brugtdata.dk . hvordan deler jeg point ud til flere så jeg ved det til næste gang. endnu en gang tak til alle
Avatar billede pentium4 Juniormester
17. september 2002 - 13:15 #12
Du kan enten markere alle navnene i det felt du har dem stående og trykke på accepter, så får alle lige mange point eller du kan klikke på avanceret og der kan du bestemme hvor mange point de forskellige skal have, hvis der nu er en som har hjulpet mere end de andre og han skal have flere point.
Avatar billede abu5halil Nybegynder
18. september 2002 - 09:16 #13
Tak Pentium4, det skal jeg husk til næste gang..