Avatar billede tommyf Nybegynder
12. september 2002 - 19:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Logge på anonymt?

Hvad har man af muligheder for anonymt, at logge på en IRC-channel?
Avatar billede ducks Nybegynder
12. september 2002 - 19:41 #1
indtaste falske oplysninger, men de vil altid kunne se din hostadresse og dit nick
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. september 2002 - 19:43 #2
Det er en banned ip jeg skal uden om.
Avatar billede hologram Nybegynder
13. september 2002 - 14:32 #3
Der er nogen en ide med bannet, skal du se...
Medmindre de ikke har lavet bannet særlig godt eller du skifter host (IP) kan du ikke gå udenom det
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2002 - 14:35 #4
Jeg havde en terminalserver jeg kunne logge på engang, så havde jeg kunnet gå uen om den - men den er blevet lukket for tilslutninger udefra.

Bannet har ramt 30 personer fordi én dummede sig og moderatoren var en magsyg person, der åbenbart skulle lege skrankepave på IRC fordi han er under tøflen derhjemme.
Avatar billede hologram Nybegynder
13. september 2002 - 14:41 #5
Så du hvilket pattern bannet er sat på?
Avatar billede initializing Nybegynder
13. september 2002 - 14:45 #6
Når du er banned er du banned. Ikke noget at gøre. Hvorfor tror du ban funktionen er der? Og hvor er det du er banned? Altså server? Channel?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2002 - 15:41 #7
Tror bare, at det er min IP-adresse.

initializing >> Du er da hvis ikke kvalificeret. Alene det at jeg de sidste 2 år haar kunnet logge på en Telnet server er nok til, at løse problemet men den mulighed er jeg nu udelukket fra.
Avatar billede initializing Nybegynder
13. september 2002 - 16:42 #8
En ban funktion er bl.a. til at holde folk væk.

Du er åbenbart en af dem...
Avatar billede hologram Nybegynder
13. september 2002 - 17:19 #9
tommyf:
Har du på nogen måde access i den kanal du er blevet bannet fra?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2002 - 17:36 #10
Jeg kunne godt bruge en ban af en hvis støjsender pt.

Hologram - smid et svar. Jeg gider ikke fortsætte med et forpestet spørsmål, jeg kan også undvære uden den kanal - men du skal have tak for forsøget :o)
Avatar billede hologram Nybegynder
13. september 2002 - 17:56 #11
Ved nu ikke rigtig om jeg skal have points for det...
Du fik jo ikke særlig meget ud af det... :)

Initializing:
Du kunne jo give manden en chance for at forklare sig lidt nærmere før du afviser ham.
At han ikke reagerede med en kommentar lignende "Dø din fucking n00b!!!!!!!!!!!!!" på min kommentar kl. 14:32:44 viser jo at han er lidt mere tålmodig end gennemsnits-qnet-chatteren (no offense til disse :P)
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2002 - 18:14 #12
Snup dem - du har gjort en indsats, det fortjener også en belønning.
Avatar billede hologram Nybegynder
13. september 2002 - 19:10 #13
Jamen, så tak da :)
Avatar billede Jesper Novice
02. oktober 2002 - 16:17 #14
du kan også bruge et java irc! nogle af dem ændre ip til serveren som irc chatten er på!
Du kan BLA finde en på http://www.scapuliz.amok.dk også ind på ircchat