Avatar billede karsten_fl Nybegynder
12. september 2002 - 17:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Voodoo2 til Return to castle wolfenstein

Hej! Jeg købte for ikke lang tid siden Castle wolfenstein men har problemer med at køre det på min nuværende vodoo 2 (12MB PCI) accelerator kort. Understøtter wolfenstein, voodoo 2 kort og hvis den gør hvordan  kører jeg så med den?
Avatar billede initializing Nybegynder
12. september 2002 - 17:13 #1
Se bag på din æske hvor spillet er i.

Mener ikke at Voodoo2 er understøttet.

-Martin
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
12. september 2002 - 17:15 #2
nej der står ikke noget bagpå andet end opengl/D3d compatible. Kan der være en evt. patch der gør det muligt at bruge voodoo 2 med wolfenstein?
Avatar billede bbs Nybegynder
12. september 2002 - 17:16 #3
Tror ikke at et VooDoo2 er hurtigt nok til at kunne køre Return to castle Wolfenstein. Du skal op i et gfx med 32mb ram (helst via agp porten) før det hjælper på det. F.eks. et GeForce2GTS.
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
12. september 2002 - 17:17 #4
hmm heller ikke i lave detaljer og evt. lavere opløsn.?
Avatar billede bbs Nybegynder
12. september 2002 - 17:23 #5
Tror det ikke. Det er jo et helt nyt spil der benytter sig af mange teknologier som slet ikke var tænkt på da dit gfx udkom.
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
12. september 2002 - 17:27 #6
ok, må nok hellere satse på en geforce pci kort i stedet. Tak for hjælpen
Avatar billede bbs Nybegynder
12. september 2002 - 17:28 #7
Takker for points :)

Men du mener vel et GeForce AGP kort istedet?
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
12. september 2002 - 17:29 #8
mit bundkort er af ældre sag og har kun PCI slots.
Avatar billede bbs Nybegynder
12. september 2002 - 17:30 #9
Hvor hurtig er din pc?
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
12. september 2002 - 17:32 #10
450 mhz intel processor, 128 mb ram
Avatar billede bbs Nybegynder
12. september 2002 - 17:35 #11
Så kan det også være derfor, den er jo heller ikke helt up-2-date.