Avatar billede pop.dk Nybegynder
12. september 2002 - 06:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

wireless

Jeg har en stofanet internet forbindelse og en bærbar pc som jeg gerne vil forbinde trådløst, skal virke over hele min lejlighed. Der må gerne kunne tilsluttes flere pcer. Hvad er det lige jeg skal bruge, har i nogle foreslag eller et link.
Hilsen Bo
Avatar billede km-software Nybegynder
12. september 2002 - 07:08 #1
du skal bruge en Switch og så skal du bruge to sender til dit trådløst
Avatar billede km-software Nybegynder
12. september 2002 - 07:12 #2
har kan du læse hvordan du laver et trådløst netværk

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3086
Avatar billede jxhello Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:54 #3
Du skal bruge følgende:
Avatar billede jxhello Nybegynder
16. oktober 2002 - 09:59 #4
Du skal bruge følgende:

Wireless AccessPoint, Trådløse netkort til dine PC´er.
Så vil jeg foreslå en HUB (bate 10 Mbit) istedet for en switch.

Hvis du beslutter dig for en switch, så HUSK at tjekke at denne understøtter flere MAC adresser per port.

Der kommer godt nok kun til at sidde en enkelt enhed per port, nemlig AccessPoint. Men fra AccessPointen kommer alle de MAC-adr. fra dine PC´er der kører trådløst.