Avatar billede muddyw. Praktikant
11. september 2002 - 22:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lave bootdisk til XP??

Hvordan kan jeg hente/lave en bootdisk til XP fra nettet når der ikke er nok plads på disketten? Hilsen en newbie :-))
Avatar billede ascii Nybegynder
11. september 2002 - 22:26 #1
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. september 2002 - 22:28 #2
Hvorhenne henter du disketten?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. september 2002 - 22:28 #3
jeg mener at XP's bootdisk fylder en 4 disketter, ligesom Windows 2000's bootdisketter ;o)
Avatar billede ascii Nybegynder
11. september 2002 - 22:28 #4
Ellers sæt en formateret diskette i dit drev. Højreklik på A-drev og kryds startdiskette af.. Tryk ok og den laver en
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
11. september 2002 - 22:41 #6
www.bootdisk.com der er også mange andre gode værktøjer..
Avatar billede resten Nybegynder
12. september 2002 - 08:14 #7
Bootdisketter til windows xp findes her på disse link men man skal dog regne med at de fylder 6 stk ialt´.
Og så er de på DK :)

Pro: http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=35647&area=search&ordinal=10

Home: http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=35646