Avatar billede telesde Nybegynder
11. september 2002 - 20:28 Der er 3 kommentarer

hjææælp

er helt ny i ASP.

jeg har besluttet mig for at prøve at lave et kiosk system i ASP, men er der ingen der har gjordt det før mig? da så kunne det være det blev lidt lettere.

med venlig hilsen
Thomas D.
Avatar billede oasen Nybegynder
11. september 2002 - 21:43 #1
Måske er et kiosk-system ikke lige det rette at starte med.
Men fortæl hvad det skal kunne, så kan jeg måske hjælpe dig lidt på vej sammen med http://www.html.dk/tutorials/asp/ .
Avatar billede telesde Nybegynder
11. september 2002 - 21:55 #2
ok tak :)
jeg ville ha det til at virke ligesom som et rigtig regnskab program, med at du har et "varekartotek", "kunder kartotek" og "grossister kartotek"
hvor man så inde i varekartoteket taste alle vare ind, samt deres priser. hvor man så fx. dagen efter skal kunne gå hen til pcen igen og gå ind i kunde delen hvor man så taster enten "regnr" eller "varebeskrivelsen" hvor den så selv henter de andre informationer.

er glad for at du vil hjælpe.
Avatar billede telesde Nybegynder
02. juni 2004 - 11:30 #3
lukker spørgsmålet