Avatar billede knud_n Nybegynder
11. september 2002 - 20:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

mxco.exe

Efter jeg har fjernet 3 stk orm fra den bærbare,kommer der en meddelelse der siger at programmet ikke kan åbnes da der mangler noget der hedder mxco.exe.
Er der nogle der kan hjælpe med det?
Avatar billede mufboy Nybegynder
11. september 2002 - 20:31 #1
Det kan være ormene har ødelagt en del filer under deres lille "Beøsg" fordi orme kopiere sig tit oven i .exe filer... sååh det "KAN" være at en del filer på din pc er permanent ødelagt, men igen... jeg kan ikke være helt sikker!
Avatar billede perhaps Nybegynder
11. september 2002 - 20:58 #2
Ja, det er nok noget om det som mufboy siger. Bruger du ikke en opdateret virusscanner? Kan du huske navnet på den virus?
Avatar billede carstengp Nybegynder
11. september 2002 - 22:27 #3
prøv at skrive regedit i kørmenuen og gå til: HKEY_LOCAL_MACHINE + SOFTWARE + MICROSOFT + WINDOWS + CURRENT_VERSION + RUN

Højst sandsynligt ligger der en streng som forsøger at åbne filen som du har slettet. Fjern denne streng!
Avatar billede summer Mester
12. september 2002 - 00:33 #4
Det er sikkert Run-
Der plejer de at ligge.
Avatar billede knud_n Nybegynder
12. september 2002 - 11:54 #5
det er muligvis rigtigt det I skriver, men problemet er at jeg ikke kan køre regedit uden mxco.exe, der tilsyneladende er et program til at åbne programmer med, så hvor kan jeg finde den stump og installere den igen????
Avatar billede knud_n Nybegynder
12. september 2002 - 12:11 #6
Hov, jeg glemte helt at fortælle, at min virus hedder w32/lentin E
Avatar billede perhaps Nybegynder
12. september 2002 - 12:22 #7
Avatar billede knud_n Nybegynder
12. september 2002 - 14:46 #8
det var en god hjælp jeg fik fra dig perhaps, men det var næsten det samme carstengp foreslog, og nu da mit problem er løst, viljeg gerne dele points til jer begge.
Mange tak for hjælpen
Avatar billede knud_n Nybegynder
12. september 2002 - 14:48 #9
der gik noget galt med dig perhaps. Du var ikke vist på min liste. Jeg vil gerne give dig 60 point, hvordan gør jeg det?
Avatar billede perhaps Nybegynder
12. september 2002 - 15:15 #10
hej knud! Det skal du ikke bekymre dig om. Jeg svarer gerne hvis jeg kan, og er glad for at svaret kunne hjælpe dig lidt på vej. Points betyder mindre for mig. Godt du fik løst problemet. Ha' en fortsat god dag.
Avatar billede knud_n Nybegynder
12. september 2002 - 16:04 #11
Jeg siger mange tak og i lige måde
Avatar billede carstengp Nybegynder
12. september 2002 - 16:22 #12
Perhaps>> du skal sgu have halvdelen da.... http://www.eksperten.dk/spm/257162

/carsten
Avatar billede summer Mester
12. september 2002 - 17:06 #13
perhaps, kanske det betyder noget for knud_n at du modtager hans point ;-)
Avatar billede perhaps Nybegynder
13. september 2002 - 07:16 #14
summer> Ja, det kan du måske ha' ret i. Har nu lagt et svar ind på det spørgsmål carsten har oprettet.