Avatar billede nuga Nybegynder
11. september 2002 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! secure website

Jeg sidder med en shop lavet i ACTINIC - ikke at jeg tror at det er vigtigt. Men der skal laves sådan, at der når man evt. betaler med dankort skal komme en advarsel op der siger: You are entering a secure website - do you want to continue? (Noget i den stil). Jeg har ladet mig fortælle at man skal i linket skal skrive https: istedet for http:, menså virker linket bare ikke??? HJÆLP
Avatar billede fri-hash Nybegynder
11. september 2002 - 13:53 #1
det du skal gøre er at kontakte Verisign og købe et digitalt certifikat som beviser bl.a. hvem der ejer/driver domænet - derefter skal du kontakte dit webhotel(som skal understøtte SSL(secure socket layer) og sige til dem at nogle af dine sider skal køre via SSL
Avatar billede nuga Nybegynder
11. september 2002 - 14:07 #2
Mange tak for dit svar - hvordan giver jeg dig pointene?
Avatar billede fri-hash Nybegynder
11. september 2002 - 14:35 #3
det gør du ved at acceptere det svar der løser dit spørgsmål, men min bemærkning var en kommentar - jeg har ikke brug for pointsne, men en anden gang så lader man den der har hjulpet lægge et svar, som du kan acceptere
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
19. september 2002 - 16:27 #4
nuga >> Du behøver ikke nødvendigvis at give 8000,- for et certifikat hos Verisign - www.thawte.com sælger dem noget billigere, og www.bitengines.com har endnu lavere priser.