Avatar billede supertankeren Nybegynder
14. september 2000 - 05:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Asus K7M + V6800 Drr

Hvordan får man Agp\'en op og køre X2.
Jeg kører med driver v.5.33.
på windows me
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
14. september 2000 - 07:42 #1
Normalt kan man vælge det inde fra bois\'en.
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
14. september 2000 - 07:42 #2
bios..
Avatar billede gnarf Nybegynder
14. september 2000 - 10:05 #3
Det kan være et problem at visse grafikkort producenter sætter deres geforce driver til at køre agp x1 på grund af de problemer der var med geforce på bundkort med AMD750 chipset.

Jeg har selv haft problemet med et TNT2 kort som led under lignende problemer, og jeg skiftede til Nvidia\'s reference driver, og det hjalp. Er det Asus\'s egen driver du bruger?

Det er klart at hvis agpx2 ikke er enablet i bios, så vil det være johnnyboy\'s forslag du skal prøve. Ellers prøv at skifte driver, eller downloade en version af powerstrip, der kan du stille på agp hastigheden. http://www.entechtaiwan.com
Avatar billede supertankeren Nybegynder
14. september 2000 - 11:40 #4
Når jeg prøver Powerstrip skriver driveren X1
& powerstrip X2 !!
Avatar billede simonvalter Praktikant
14. september 2000 - 23:59 #5
hmm skal den ikke køre 4x har samme hardware og på asus hjemmeside kan du finde de nyeste drivere b.la en 4x agp driver til K7M bundkortet den ligger vist også i den fulde opdatering, 4in1 som ligger samme sted,
Avatar billede supertankeren Nybegynder
15. september 2000 - 01:35 #6
Nej ifølge asus site kører K7M kun X2.
det lyder intresant med ny 4in1 driver
Avatar billede simonvalter Praktikant
15. september 2000 - 02:37 #7
jeg har vist lavet en lille fejl, så det som k7t og ikke som k7m men jeg har fundet nogle drivere... http://www.asus.com/products/motherboard/driver_utility.html
jeg ved ikke lige hvad det går ud på men det er noget med et agp filter og den anden er miniport driver til agp ... prøv og kigge på det
her er nogle forskellige links der omhandler k7m
http://www.asus.com/scripts/search4.asp?qu=k7m

jeg læste også noget om at k7m havede via southbridge ,,jeg aner ikke hvad det betyder men betyder det at chipsettet er via så burde 4in1 virke da den er til alle vis chipsets og det kan vel ikke skade og prøve da den selv detecter om den skal bruges http://www.viatech.com/drivers/