Avatar billede yepi Nybegynder
10. september 2002 - 16:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

blive smidt til udland...skriv et brev :(

okey, jeg bliver her i efterårsferien, og den følgende uge smidt en tur til tyskland.
Men inden det skal jeg aflevere et brev, hvor jeg skriver lidt om mig selv ?
jeg har prøvet at tale med min lærer om hvad det helt præcist indebærer, men fik efter gentagende forsøg ikke noget fornuftigt ud af vedkommende :(

er der nogen her som har en forestilling om hvad jeg skal skrive.

er det interesser, udseende, allergi, eller noget helt tredje ?
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. september 2002 - 16:20 #1
Du skal vel bare skrive hvem du er. Så er det jo op til dig serv hvordan du vil tolke opgaven og gribe den an. Når der ikke forelægger en mere præcis beskrivelse må det være det der gør sig gældende.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. september 2002 - 16:21 #2
Hvis du ikke kan skrive hvem/hvad du er, ved du så hvem/hvad du er?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
10. september 2002 - 16:23 #3
james_t_dk >> Vi er nok filosofiske idag :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. september 2002 - 16:24 #4
yepi >> ligefrem "smidt" til tyskland ? *av*
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. september 2002 - 16:27 #5
*GG* ljweb
Avatar billede yepi Nybegynder
10. september 2002 - 16:27 #6
ljweb << i hvert flad noget tæt på ;)

james_t_dk << det har været en hård dag, og ærlig talt er jeg lidt småforvirret nu
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. september 2002 - 16:59 #7
Du kan jo starte med at skrive hvad du hedder, hvor du bor, hvor du blev født, hvad du laver, hvad dine forældre hedder/laver, hvad dine søskne hedder/laver.
Hvis i skal bo privat er allergier/astma nok en af de ting man også skal nævne.
Du kan så slutte af med at fortælle hvad du vil efter skolen, hvad du regner med at lave om 5 år, hvilken uddannelse du gerne vil tage.