Avatar billede x-files Nybegynder
09. september 2002 - 23:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Designe

Hej alle sammen

jeg skal til og lave en hjemmeside men er ikke så god til og lave designe så jeg ville høre om der var en der ville lave bare designe til mig der er 100 point til den der vil og du for dit navn på siden under tak

Her er et billede af hjemmesiden som det skal være

http://www.house.amok.dk/hp.JPG

håber der er nogen der vil hjælpe mig

Fra michael
Avatar billede radiohead Nybegynder
10. september 2002 - 00:07 #1
Avatar billede radiohead Nybegynder
10. september 2002 - 00:07 #2
Avatar billede x-files Nybegynder
10. september 2002 - 09:45 #3
kan det ikke laves sådan som mit
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 11:16 #4
Slicer du det selv?
Avatar billede x-files Nybegynder
10. september 2002 - 11:19 #5
hvad
Avatar billede radiohead Nybegynder
10. september 2002 - 11:19 #6
designet
Avatar billede x-files Nybegynder
10. september 2002 - 11:20 #7
det er det jeg godt ville havde lavet hvis der er en der vil lave det for mig
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 11:33 #8
http://www.soelver.dk/eksperten/img/x-files.jpg

Ved ikke hvorfor jeg ikke snart lærer at spørge om det inden jeg går igang. Nå, men her er altså mit forslag. Gad ikke lige fifle mere med det, for jeg har ikke tænkt mig at slice det. Kan du bruge det, og selv finde ud af noget med at få det slicet, så må du jo råbe højt.
Avatar billede x-files Nybegynder
10. september 2002 - 11:35 #9
det kan jeg godt bruge det ser skide gost ud
kan du ikke svare så du kan få dine point og hvordan for jeg hyml filer
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 11:38 #10
Du kan få psd filen. Så må du selv få det skåret op og lavet i html. Hvis det har nogen interesse, kan du skrive til: anita@soelver.dk

Grunden til at jeg helst ikke slicer er ganske enkel: Jeg bruger svimlende lang tid på det. Evt. kan du jo lave et nyt spørgsmål for at få det slicet. Der er mange der er rigtig gode til det ;o)
Avatar billede x-files Nybegynder
10. september 2002 - 11:42 #11
jeg har skrvet en mail til dig
Avatar billede soelver Nybegynder
10. september 2002 - 11:45 #12
Filen er på vej :o)
Takker for point.
Avatar billede x-files Nybegynder
10. september 2002 - 11:46 #13
det var så lidt