Avatar billede ekorsgaard Nybegynder
09. september 2002 - 21:02 Der er 4 kommentarer

Ny installation Win 98 fejlsikret tilstand

Hej derude

Jeg er ved at installere Win 98SE på min søsters PC, som har haft win 98SE kørende før. Et computerspil lavede helt ged i det. Så jeg har formatteret harddisken. Begyndt at installere fra CD. det gik fint og helt normalt. Der blev installeret plug and play enheder og ikke plug and play og maskinen genstartede så som forventet, men så kom den i fejlsikret tilstand. Jeg har checket enhedshåndtering, men der er ikke nget med gul og udråbtegn. Alt ser normalt ud, men den vil i fejlsikret tilstand. Skal man bare starte forfra og krydse fingre. Eller er maskinen kaput.
Avatar billede tumpez Nybegynder
09. september 2002 - 21:07 #1
Hvis der har fundet alt dit hardware og den ikke markere med et gult udråbstegn at der er et problem, burde det virke! Der kan ikke ske noget ved at du genstarter den...
Avatar billede summer Mester
09. september 2002 - 21:56 #2
Prøv at genstarte. Er den stadig i fejlsikret, skal du køre install igen.
Avatar billede lazac Nybegynder
10. september 2002 - 16:00 #3
Hvis du har flere partitioner på din disk, skal du huske at sætte den rigtige til at være den aktive.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 21:27 #4
Luk venligst spm.!